- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Ivan Zachariáš: Blbá reklama znamená půl minuty života v hajzlu
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Dávají mu přídomky jako schopný, nenápadný, skromný, zábavný nebo nadaný, on je však nyní nejvíc ze všeho unavený. Úspěšný mladý režisér už nechce točit reklamu, chce dělat film. Je srpnový čtvrtek, sedí ve své kuchyni a před sebou má novou cestu. O té, kterou má za sebou, mluví jako o něčem, co nikdy nebyla pravda. "Reklamě se nedá věřit, to vědí všichni," svěřuje se. "A když dělají, že to nevědí, já jim to klidně řeknu."
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Vybíráme z HN
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Hajduček vs. Staněk. Zakladatelé Footshopu a Vasky se do sebe pustili kvůli české výrobě tenisek
Na sociální síti LinkedIn se rozběhla vášnivá diskuse mezi dvěma mladými podnikateli, kteří stojí za výraznými značkami v českém obuvnickém...
26. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Jak dosáhnout solidního zhodnocení? Čtyři klíčové principy pro investiční portfolia
Pro dosažení solidního zhodnocení investičního portfolia v dlouhém časovém horizontu a s přijetím adekvátního investičního rizika je naprosto...
26. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení