Nazývat ho "panem Sponkou" je skutečně jen nadsázka. Jeho podnikání v Activě se totiž točí kolem tisícovek mnohem rozmanitějších produktů, než jsou obyčejné bílé papíry nebo kancelářské sponky. Když Martina Leitgeba vidíte v jeho showroomu s nábytkem Stockist, na první pohled vás překvapí, že mezi kousky od designérů Jacobsena, Prouvého či Eamesových skoro nechodí, nýbrž běhá. Oblečený jen v džínách a tričku říká, že času má málo a stíhat chce mnoho. Evidentně má dost energie, kterou nasměroval do rozjezdu prodejen se značkovým designovým nábytkem v době stagnujících příjmů, a navíc v Praze, kde už mnoho značkových showroomů je. Tvrdí, že mu o profit v první řadě nejde. Designem se baví a chce dokázat, že principy úspěšného prodeje, které vyzkoušel v Activě, můžou fungovat i v nepříznivé době.