Vášeň jako byznysplán
Martin Hosnedl (40), Jiří Svoboda (31)

Spojila je vášeň k módě. Touha odlišit se. Znepokojení, že menší progresivní značky oblečení museli kupovat v zahraničí. Jiří: "Řekli jsme si, že stejný problém může mít víc Čechů. A po jednom fashion veletrhu v Berlíně nám přišlo fajn trochu světového Berlína přivézt k nám." Martin: "Tento příběh neměl nikdy byznysplán. Řídíme se instinktem, tím, co nás baví." Před čtyřmi lety vznikl z původně kultovního obchodu se streetovým oblečením koncept The Room by Basmatee. Vloni se Jiří stal jeho majitelem a Martin obchodním partnerem a nákupčím. Vsadili na multibrandový obchod s volnočasovou módou pro muže. Na převážně skandinávský trend s čistými minimalistickými liniemi, do něhož přimíchávají francouzský "chic spirit".

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se