Víte, co mají společného britská synthrocková kapela Depeche Mode a švýcarský hodinářský průmysl? Vůbec nic. A přesto se 23. března tohoto roku setkaly. V Basileji, na proslulém hodinářském veletrhu Baselworld. Dave Gahan a spol. přijeli do Švýcarska na pozvání výrobce hodinek Hublot. A v rámci večera, během něhož se podle některých novinářů psaly dějiny, hodinářské komunitě jako by natruc zahráli Enjoy the Silence − legendární hit o narušování světů, které si často vytváříme ve vlastní hlavě. S cílem narušovat zdá se vznikla i švýcarská značka Hublot.

"Jsme tu pro lidi, kteří do jednoho hledají hodinky, jež jim pomohou odlišit se od ostatních," říká suverénně Benoit Lecigne, šéf Hublotu pro Francii, Belgii, Lucembursko, Velkou Británii, Irsko a východní Evropu. Ostatně na špetku arogance si u značky Hublot musíte zvyknout. Patří k firemní strategii stejně neodmyslitelně jako výrazný design, řada prvenství a rekordů a pouzdra z modrého safíru. Z matematického hlediska je Hublot ve světě hodinařiny takové Wieferichovo prvočíslo. Naprosto unikátní a pro mnohé jen stěží pochopitelná.

Dalo by se říct, že dvěma hlavními pilíři společnosti Hublot jsou dynamičnost a inovace?

Nejen dalo − to je úplně přesné. Možná dokonce víc než to. Tato slova nepředstavují pouze dva hlavní pilíře naší společnosti, ale zároveň vysvětlují, jak se z Hublotu stala nejrychleji rostoucí hodinářská značka 21. století. Naše firemní motto zní jasně: "Buď první, unikátní, anebo naprosto odlišný." Je jedno, v jaké pozici u Hublotu pracujete, vaším cílem není být lepší. Vaším úkolem je přivést všechny v úžas tím, že navrhnete něco nového, něco doposud nevídaného. Jen to vám i společnosti může trvale zajistit místo na výsluní. Takhle my fungujeme. Jako první jsme před lety začali kombinovat různé materiály. Jako první luxusní hodinářská značka jsme si v roce 2006 troufli vstoupit do světa fotbalu. Představili jsme hodinky ze zlata odolného vůči škrábancům, hodinky s rekordní padesátidenní rezervou nátahu. V roce 2016 přišla kolekce hodinek ze safíru. To je neuvěřitelně složitý materiál na zpracování a do té chvíle se mu hodináři spíše vyhýbali. No a nedávno jsme jako první značka na světě vytvořili hodinky z betonu. Naši zákazníci tohle vnímají. Vědí, že realizujeme sny, díky nimž se snadno odliší od svých vrstevníků.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se