Tak třeba návrhář Helmut Lang umístil už v roce 2004 na svá saka víčka od piva a dalších nápojů. Designér má prý specifický smysl pro humor a tohle byl způsob, jak mu dát průchod.
Vzpomínáte na PVC tašku, která se na začátku 90. let prodávala snad na všech východoevropských tržištích? Francouzský módní dům Celine převedl její potisk do své podzimní kolekce a módní blogerky po ní jen šílely.
Je libo nejstylovější hamburger a hranolky na světě? Donese vám je modelka v uniformě Moschino z roku 2014, společně s kabelkou, která svým nezaměnitelným logem odkazuje na nejbližší McDrive.
Ve stejném roce se Chanel rozhodl umístit jednu ze svých kolekcí do supermarketu a drahé kabelky balit jako šunku do plastových obalů.
Ironie nepřestává být inspirací ani letos, kdy se proslýchá, že bude in outdoorové oblečení do města. Češi se pak rázem stanou nejstylovějším národem Evropy.