Nově se nápoj jmenuje Coca-Cola Zero Sugar a má se vizuálně, chuťově i pomocí kampaně přiblížit klasické Coca-Cole. "Novou strategií chce firma podpořit dostupnost nápojů s nízkým a nulovým obsahem kalorií – tyto varianty Coca-Coly se budou například objevovat ve všech televizních reklamách značky, kde doposud vystupovala pouze originální Coca-Cola," popisuje manažerka komunikace společnosti Coca-Cola Česká republika Kateřina Eliášová.

V Česku a Evropě byl celkem překvapivě nový nápoj uveden už na jaře, na americký trh se však novinka dostane v srpnu. Značka tam svůj záměr oznámila teprve ve středu 26. července a vzbudila tím vlnu obav, jak bude drink, který si zamiloval nejen celý módní průmysl, po změně receptury vlastně chutnat. Některá média včetně on-line verze CNN dokonce ohlašují konec oblíbené limonády.

Coca-Cola však oponuje, že novinku testovala posledních pět let napříč zeměmi celého světa, aby přinesla takové složení a chuť, které fanoušky rozhodně nezklamou. O úspěchu prodejů se koneckonců přesvědčila i během několika posledních měsíců v Evropě.