Člověk by se musel podívat do výkladní skříně nebo vzorníků látek velkých výrobců košil v Londýně, Paříži, Římě či Miláně, aby si dokázal lépe představit nepřeberné interpretační možnosti zdánlivě precizních adjektiv "jednobarevný, proužkovaný nebo károvaný".

Když budete třeba v Miláně žádat modrou látku na košili, ukážou vám vaši oblíbenou barvu hned v padesáti odstínech. Nejinak je tomu u proužkovaných látek v Mekce klasických anglických košil, londýnské Jermyn Street. Milovníci tohoto vzorku potřebují jen jedno: dar umět se rozhodnout. Ale nezoufejte, pořád je v záloze noblesní bílá.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se