Okolo takzvaného influencer marketingu se teď točí strategie snad všech možných značek. Hudebníci, rappeři a další postavy scény, která byla dřív považovaná za subkulturu, ale teď ovlivňují statisíce fanoušků po celém světě a také inkasují jmění za to, když nějaký brand podpoří na svém Instagramovém účtu.

Mezi nejmocnější influencery současnosti podle expertů ve společnosti Dash Hudson, která se analýzou sociálních sítí zabývá, ale už není Kanye West. Člověk s největším počtem folllowerů v rámci influencerů streetwearové módy, je Justin Bieber, sleduje ho neuvěřitelých 90,4 milionů uživatelů. Na druhém místě je kanadský rapper Drake, bramborovou medaili drží Pharell Williams a čtvrté místo A$AP Rocky. 

Hip-hopová kultura dobyla svět vysoké módy a nyní hudebníci, které poslouchají teenageři, klidně mají vliv na to, co si koupí i jejich rodiče, pokud chtějí být trendy. Tak schválně, znáte rappery Playboi Cartiho, Luka Sabbata nebo Tyler, the Creator? Podle odborníků na sociální sítě jsou to právě oni, kdo rozhodují o tom, jaký model tenisek, čepic a mikin bude zítra tím nejžhavějším zbožím.