PLANK: Miura
Barová stolička Miura, kterou pro italskou značku Plank navrhl německý designér Konstantin Grcic, sbírá jednu designovou cenu za druhou. Na prestižním nábytkářském veletrhu v Kolíně nad Rýnem dokonce získala hlavní cenu Best of the Best. Komu by se nelíbilo skvělé futuristické tvarosloví, výběr z osmi barev a praktická možnost stohování! Na olympijských hrách v Turíně na ní dokonce seděli přední sportovci při přenosech pro japonskou televizní stanici Tokio TV. Stolička Miura, 5695 Kč, prodává 3DH.

VICHY: Dermablend
První make-up bez efektu masky, který perfektně kryje všechny nedostatky, jako kruhy pod očima nebo zarudnutí, po neuvěřitelných 12 hodin. Důvodem jeho úspěchu je inovativní spojení ultrajemné textury a vysoké koncentrace krycích pigmentů, která je dvakrát vyšší než u běžných make-upů. Vichy Dermablend, 4 odstíny, 500 Kč, k dostání v lékárnách.

Apple: nový iPod
Nejpopulárnější hudební přehrávač na světě nejprve jen přehrával písničky, později také zobrazoval fotky a pak přišla podpora podcasts. Teď je tady další generace! Nový iPod je lehčí, tenčí, vydrží o pět hodin více než předtím a ještě umí přehrávat videa na barevném displeji o úhlopříčce 6,35 cm. Můžete jej mít ve dvou provedeních s kapacitou 30 GB nebo 60 GB.
Apple iPod 30 GB, 5. generace, 11 999 Kč.

J. Del Pozo: In Black
Nová dámská vůně známého španělského návrháře usazeného v Madridu právě přišla na český trh. Elegantní černý flakón s klasickým atomizérem si zaslouží pozornost stejně jako orientální parfém od Švýcarky Christine ukrytý uvnitř. Nejprve ucítíte růžový grapefruit a černé třešně, potom vanilku z Madagaskaru spolu s černou lilií a nakonec lékořici a cedr. Parfém doplňuje revoluční pleťová řada s hedvábnými proteiny, které luxusně pečují o vaši pleť. Parfém, 50 ml, 2195 Kč, toaletní voda, 50 ml, 1595 Kč, prodává Sephora.

VICHY: Lipocure
Laboratoře Vichy vyvinuly nové sérum pro vyhlazení pomerančové kůže. Přišly s novou metodou, která je založena na uvolňování kožních vláken. Proto jsou výsledky vidět už za 14 dní! Aktivní látky Adrenalyse a Mangan navíc bojují také proti již usazené pomerančové kůži. Příjemná je gelová textura přípravku, který se díky tomu rychle vstřebává a nelepí. Vichy Lipocure, 700 Kč, k dostání v lékárnách.

Longchamps: Garden Foo
Úžasné a svěží květinové motivy na aktuální řadě kabelek značky Longchamps navrhlo známé grafické studio Me Company z Londýna. Lehce surrealistickou zahradu plnou exotických květin doplňují dráčci, zlaté rybky nebo malí psíci. 3D efektu a intenzívní barevnosti bylo dosaženo díky nové technologii tisku a moderní počítačové grafice. Garden Foo, Longchamps, ceny kabelek od 3500 Kč do 11 000 Kč, prodává Beltissimo.

Louis Vuitton: City Guide
V pořadí sedmé vydání stylového průvodce po evropských městech od francouzské módní značky Louis Vuitton právě dorazilo do obchodů po celém světě. Tentokrát jsou tipy na cesty zabalené do reflexního žlutého obalu a přibyly Lublaň, Biarritz a Valencie. Louis Vuitton City Guide 2006, v anglickém nebo francouzském jazyce, cena 68 eur, prodávají obchody Louise Vuittona.

Darphin: Instantly Radiant
Tato tyčinka z nové řady značky Darphin výjimečně hydratuje, vyhlazuje a dodává intenzívní jas a třpyt očnímu okolí. Vždyť se jí také přezdívá "sluneční záře"! Pokud potřebujete rychle odstranit stopy únavy, můžete ji aplikovat kdykoliv během dne, a dokonce i na nalíčenou pleť. Instantly Radiant, Darphin, 1600 Kč.

Dior: Baby Dior
Prestižní módní značky ve svých kolekcích čím dál častěji nabízejí oblečení a doplňky pro juniory. Francouzská značka Christian Dior má jednu z nejucelenějších a nejhezčích kolekcí, zaměřenou jak na miminka, tak na malé školáky, včetně bot nebo pletených hraček. Řadu stylových oblečků nabízí pražský obchod Christiana Diora, a pokud si nevyberete z aktuální nabídky, objednají vám konkrétní věc podle katalogu.
Info o ceně v butiku.

Imedeen: Expression Line Control
Kosmetika Imedeen je zaměřena proti stárnutí kůže, její aktivní látky snižují intenzitu kontrakcí lícních svalů, a zabraňují tak tvorbě mimických vrásek. Krémy a sérum jedinečným způsobem doplňují účinky dobře známých tablet Imedeen. Novinkou je malá sada všech přípravků, která je určena pro ty, kteří si chtějí Imedeen Expression Line Control vyzkoušet nebo potřebují uspořit místo v kufru na cestách. Malé balení obsahuje denní a noční krém (po 20 ml) a vzorky séra a očního krému (po 5 ml). Malá sada Imedeen Expression Line Control, 1980 Kč.

HermÉs: jaro/léto 2006
Rok 2006 je pro francouzskou značku Hermés ve znamení města Paříže. Symboly hlavního města módy tak naleznete ve vzorech na kultovních hedvábných šátcích, na botách i kabelkách. Do kolekce stříbrných šperků letos přibyl tento luxusní prsten ve tvaru koňského sedla, který vás překvapí tím, jak příjemně se nosí.
Info o ceně v butiku.

EPSON: EMP-TWD1
Domácí kino Epson EMP-TWD1 právě získalo prestižní ocenění iF design award 2006, které bylo poprvé uděleno už v roce 1954. Porotu přesvědčila nápaditá kombinace prostorového zvukového systému, přehrávače DVD, projektoru s technologií Epson 3LCD a jednoduchého ovládání. Ergonomický a minimalistický design tohoto "kina v krabici" se od uvedení na trh na podzim minulého roku už stal legendou. Domácí kino Epson EMP-TWD1, 40 137 Kč.

Flamant: nová kolekce tapet
Belgická značka Flamant se během posledních let vyšvihla na špičku mezi výrobci nábytku. Její nezaměnitelný styl si od loňského roku podmaňuje také Prahu, kde si značka otevřela značkovou prodejnu. Výhodou Flamantu je komplexnost sortimentu - nabízí vše od nábytku, nádobí, dek a povlečení přes koberce, interiérové barvy až po tapety. Konkrétně tapety v posledních letech zažívají nečekaný návrat. Flamant má ve své nabídce jak ty klasické květinové, tak moderní jednobarevné a strukturované a samozřejmě velice oblíbené pruhované. Info o ceně v butiku.

Alessi: Blow up
Bratrská dvojice Campanových pochází z Brazílie, a tak její design nepostrádá jižanský temperament. Pro italskou značku Alessi navrhla kolekci mís na ovoce sestavených z nerezových tyček, která loni slavila velký komerční úspěch. Pozornost si ovšem zaslouží také toto pichlavé zrcadlo ze stejné řady, které bratři vtipně nazvali Blow up. Zrcadlo Blow up, design bratři Campanovi, Alessi, 8280 Kč, prodává Casa Bella.

Louis Vuitton: nová kolekce brýlí
Co má luxusní francouzská značka Louis Vuitton společného s hudbou? A co hudba s její novou kolekcí brýlí? Pořádek do těchto otázek vnáší jedno jméno - Pharrell Williams, jeden z nejvlivnějších hudebních producentů současnosti. Je podepsaný pod úspěšnými alby Justina Timberlaka, Britney Spears nebo Ushera. Pharrell má ale v Americe také prestižní řadu oblečení Billionare Boys Club a obuvi Ice Cream. Proto jej hlavní návrhář LV Marc Jacobs oslovil pro spolupráci na designu první kolekce slunečních brýlí. A úspěch je tady! Luxusní brýle Louise Vuittona, které jsou vyrobeny z těch nejkvalitnějších materiálů, se už prodávají i v Praze, ve znovuotevřeném obchodě Louise Vuittona v Pařížské 13.

Hermés: Terre D'Hermés
Novou pánskou vůni značky Hermés vytvořil parfémář módního domu Hermés a umělec Jean-Claude Ellena. Terre znamená ve francouzštině země a zde také našla tato rafinovaná vůně svůj základ. Je dřevitá, voní po cedru z Atlasu, a připomíná tak vůni mokré hlíny - tedy zemi. Protože se jedná o vertikální vůni, jež je určena pro muže, který pevně stojí na nohou, ale hlavu má v oblacích, ucítíte v ní také lehký svěží závan grepu a pomeranče. Hermés, Terre D'Hermés, toaletní voda, 50 ml, 1650 Kč.

Zanotta: křeslo Colors
Novinkou z letošního kolínského veletrhu nábytku je křesílko Colors, které má na svědomí Ikka Suppanen. Pohodlné křesílko složené ze tří čalouněných polštářů na lehké kovové konstrukci vyrábí slavná italská značka Zanotta. Ve výběru potahů můžete volit mezi veselými látkami a decentní kůží. Colors, design Ikka Suppanen, Zanotta, 53 800 Kč, prodává 3DH.

Chanel: řada Précision
Aby pleť byla stále svěží, vypnutá a čistá, vyvinul Chanel novou řadu pleťových masek a čisticích emulzí. Růžová řada je určena pro stresovanou a unavenou pleť. Gommage Microperlé Éclat šetrně odstraní odumřelé buňky a dokonale zjemní pleť. Maska Masque Déstressant Éclat působí proti únavě a doplní pleť novou energií. Chanel Précision, Gommage Microperlé Éclat, 1250 Kč, Masque Déstressant Éclat, 1460 Kč.

Louis Vuitton: jaro/léto 2006
Nová kolekce dámských a pánských tašek dorazila do pražského obchodu Louise Vuittona. Ten dostal novou, moderní podobu od architekta Petera Marina, který se proslavil navržením mnoha luxusních obchodů po celém světě. Nově si také můžete kabelku vybírat na tzv. "Bag Baru". Jde o koncept, kdy si na pohodlných barovkách vybíráte novou tašku či kabelku stejně jako koktejl ve vašem oblíbeném podniku.

Vídeň: Light Works
V galerii moderního umění ve Vídni (MUMOK) můžete až do 17. dubna zhlédnout výstavu Light Works, která vyčerpávajícím způsobem mapuje používání světla a světelných efektů v umění od 60. let minulého století. K vidění jsou raná díla od umělecké skupiny Fluxus, ukázky konceptuálního umění, fotografie i nejlepší příklady používání světla v současném multimediálním umění.

Estée Lauder: Re-Nutriv
Další průlom do luxusní kosmetiky udělala americká značka Estée Lauder. Představila dvojici denního krému Re-Creation Day Creme SPF 15 a nočního krému Re-Creation Night Creme, pro které při výrobě využila jen ty nejkvalitnější a nejvzácnější složky. Dvojice krémů bojuje proti stárnutí pleti a zatím se vyrobilo pouhých 7000 kusů, protože se do nich používá vzácná hlubokomořská voda z hloubky až 900 m. Hlavní roli ve složení krému hraje vápník, který podle výzkumů podporuje přirozené regenerační mechanismy v pokožce a napomáhá jí udržet si mladistvý vzhled. Dvojice krémů Re-Creation Day Creme SPF 15 a Re-Creation Night Creme, Estée Lauder, 29 500 Kč.

IITTALA: kolekce Mango
Kolekci příborů Mango navrhla finská designérka Nanny Still už v roce 1973. Ihned po svém uvedení se pro svou tvarovou čistotu a praktičnost stala tato kolekce bestsellerem. Nyní ji, na žádost zákazníků, začala finská značka IIttala vyrábět v reedici. Prodává Designor, sada pro čtyři osoby 4757 Kč.

Alessi: Crevasse
Nejprogresívnější architektka současnosti se jmenuje Zaha Hadid. Dlouho navrhovala jen do šuplíku a jejím dekonstruktivistickým vizím nikdo nedůvěřoval. Dnes, na prahu šedesátky, se tato rodačka z Bagdádu dočkala nejen realizací, ale stala se velice respektovanou a žádanou veličinou. Její talent přesahuje architekturu až k umění a designu. Pro Alessi navrhla kolekci nerezových váz pod názvem Crevasse. Vázy Crevasse, design Zaha Hadid, Alessi 5940 Kč, prodává Casa Bella.

Kvadrat: nová kolekce
Dánská značka Kvadrat patří mezi přední výrobce potahových a dekoračních látek. V jejím sortimentu najdete kultovní kousky z 50. a 60. let, navržené manžely Eamesovými, Vernerem Pantonem a dalšími slavnými designéry. Hvězda posledních několika let a ten, kdo vrátil do designu poetiku květinových vzorů, designér Tord Boontje, pro Kvadrat navrhl krásnou novou kolekci. Stylizované květy, zvířátka a abstraktní vzory můžete obdivovat jak na polštářích, tak na závěsných i potahových látkách.
Prodává Konsepti.

Chanel: Allure Sensuelle
Přichází nová klasika, smyslnější a záhadnější verze slavného parfému Chanel Allure. Dlouho očekávanou novinku stvořil Jacques Helleu a inspiroval se tajemně zastřeným až temným hlasem francouzské herečky Anny Mouglalis. Vznikla tak osobitá květinovo-orientální vůně, která propůjčuje pokožce přirozenou smyslnost. Na každé ženě voní zcela jinak, vždy podtrhuje vlastní vůni těla. Je to tím, že je Allure Sensuelle postaven na šesti základních fasetách. Orientální faseta udává základní teplý tón parfému, svěží faseta je nejsilnější a přináší noty bergamotu a citrusů, nadčasová květinová faseta je jemně pudrová a ovocná dává Allure Sensuelle jemnost díky sicilské mandarince. Poslední dvě fasety jsou dřevitá a sluneční. Ve sluneční je cítit kadidlo a růžový pepř, je jemná, vzdušná a propůjčuje vůni smyslnou ženskost. Allure Sensuelle, parfém, 7,5 ml, 3000 Kč, toaletní voda, 50 ml, 2445 Kč, tělová emulze, 200 ml, 1270 Kč.

Dior: jaro/léto 2006
Jarní a letní kolekce Christiana Diora se celá nese v přírodních pudrových barvách a kontrastních detailech. Prošívání a krajky vytvářejí zasněný romantický styl, ovšem s příslibem něčeho divokého. John Galliano prostě opět namíchal luxusní koktejl rafinovanosti a ženskosti. V nabídce je samozřejmě několik nových typů kabelek jak do společnosti, tak na každodenní nošení.

Vitra: židle Standard
Architekt, inženýr a konstruktér Jean Prouvé (1901 - 1984) navrhl židli Standard už před druhou světovou válkou, ale dodnes neztratila nic ze své aktuálnosti. Proto ji švýcarská značka Vitra opět zařadila do svého výrobního programu Vitra Home, ve kterém nabízí řadu evergreenů od slavných osobností designu 20. století, ale také od těch nejlepších designérů současnosti. Stačilo několik nových barev ve svěžích odstínech a židle Standard, ročník 1934, se opět stala standardem u kuchyňských stolů po celé Evropě. Židle Standard, 16 070 Kč, prodává Vitra.