Flos: Kelvin T
Když slavný designér a architekt Antonio Citterio navrhoval v roce 2003 celohliníkovou lampu pro italskou značku Flos, měl ambici vytvořit decentní a nenápadný solitér, který
bude dobře fungovat a který se rychle neokouká. Povedlo se, a co víc, Kelvin nyní existuje v řadě dalších zajímavých variant. Hodí se totiž nejen do kanceláře, ale také domů na čtení do obývacího pokoje nebo jako praktická lampička na noční stolek. Prodává Horizont.

Praha: Molteni & Co.
Úspěšný italský výrobce nábytku, který se zaměřuje na celé interiéry od židlí a stolů přes šatní skříně po sedací nábytek, konečně dorazil také do Prahy. Jeho svěží a minimalistický design s lidskou tváří si získal tisíce příznivců po celém světě a není důvod, proč by se nelíbil v zemi s tak silnou funkcionalistickou tradicí. Velký a přehledný showroom v Žitné ulici vám dá jasnou představu o tom, jak si Molteni představuje moderní a komfortní bydlení.

Lavazza: nový kalendář
Slavný italský výrobce kávy představuje každý rok limitovaný kalendář, který pro něj fotí některý z uznávaných světových fotografů. Po loňském úspěchu kalendáře a kampaně od německé legendy Ellen von Unwert přišel na řadu nejúspěšnější španělský fotograf současnosti Eugenio Reuenco, známý například svými kampaněmi pro módní značku Custo Barcelona nebo romantickou kampaní na poslední parfém Niny Ricci. Kalendář tvoří celkem osm snímků, které jsou situovány do prostředí města bezpráví ve stylu amerických komiksů 40. let. Inspiraci fotograf hledal na plátnech amerického umělce Edwarda Hoppera. Vizuály byly použity také pro celosvětovou reklamní kampaň pod heslem "The Most Incredible Espresso Experience".

Vitra Home: Standard Chair
Vitra už dávno není jen výrobcem kvalitního kancelářského nábytku, ale zaměřila svou pozornost také na naše domovy. Vytvořila úžasnou kolekci pod názvem Vitra Home, která nabízí nejen slavné reedice nábytku, jejž byste normálně složitě hledali jen na aukcích, ale také oslovila řadu současných designérů, aby jí doplnili kolekci. V rámci reedice byly letos představeny i nové barevné varianty slavné židle Standard Chair, kterou již v roce 1934 navrhl francouzský inženýr Jean Prouvé. Jednoduchý design s geniálním konstrukčním detailem se hodí snad ke každému jídelnímu stolu. Prodává Vitra.

Kartell: Starck
Nekorunovaný král světové designové scény má stále co říci. Pro italskou značku Kartell vytvořil novou kolekci odkládacích stolků, které mohou zároveň sloužit i jako malé umělecké objekty. Šachové figurky jsou vyrobeny z odolného metalického plastu a existují v několika velikostech, takže je můžete mezi sebou různě kombinovat a seskupovat a vytvářet si tak zajímavá aranžmá. Prodává Kartell.

Louis Vuitton: jaro - léto 2007
Nová kolekce doplňků na letošní jaro a léto se u francouzské značky Louis Vuitton nese v duchu sluncem zalité riviéry, snobského Miami a padesátých let vůbec. Kreativní ředitel Marc Jacobs do pánské kolekce zařadil několik zcela nových druhů tašek, zcela nové barevnosti kůží a ukázal, že pánská společenská obuv nemusí být nuda. V duchu aktuálního metalického trendu navrhl šněrovací polobotky ve zlaté, bronzové a antracitové barvě. Exkluzivně prodává butik Louis Vuitton.

Chanel: nové líčení
Metalické barvy nepronikly pouze do módních butiků, ale také do řady nových kosmetických produktů na letošní jarní a letní sezónu. Jedinečná je nová kolekce od značky Chanel, která se jmenuje Lumie` re d'Artifices a jež se inspirovala právě blyštivým a uměleckým světem vysoké módy. Tvůrci nové dekorativní řady Dominique Moncourtois a Heidi Morawetz vytvořili nejen zcela nové odstíny, ale také zcela nové složení. Výsledkem je prozářená pleť a dokonalá korekce nedostatků. Prodává Sephora.

Absolut: Bling Bling
Švédská Absolut Vodka na konci roku nepřišla s novou příchutí, ale s novou a opět velice zábavnou kampaní. Absolut Bling Bling si totiž pohrává s hiphoperským slangovým označením pro blyštivé doplňky, zlato, šperky, přívěsky a prsteny, kterými je každý správný hiphoper pořádně ověšen. Zlaté pouzdro na klasickou láhev předurčuje, co bude nejzásadnějšího v nových koktejlech, které si můžete objednat ve vybraných barech - samozřejmě samé zlato.

Sisley: Celluli-Pro
Nový tělový krém Celluli-Pro proti celulitidě pro všechny typy pleti od značky Sisley má jemnou, dobře vstřebatelnou texturu, která nelepí a nemastí. Kvalitní přírodní složky příznivě působí na lymfatický systém a pomáhají bojovat proti pomerančové kůži a celkově formují kontury těla. Klíčovými složkami jsou květy pomerančovníku, které tělo odvodňují, cedr, zvyšující lipolýzu, arnika
a listnatec kopinatý, jež povzbuzují mikrocirkulaci, a v neposlední řadě rungkofein, který povzbuzuje uvolňování tukových buněk. Prodává Sephora.

Marc Jacobs: jaro - léto 2007
Americký módní návrhář Marc Jacobs se vrátil ke kořenům a jako východisko pro svou novou kolekci doplňků si vybral grunge styl, který doplnil luxusními šik detaily. Základní paleta barev na novou sezonu je modrá, fialová, šedá a doplňují je čisté metalické tóny. Kolekci obuvi Marc by Marc Jacobs prodává obchod Pařížská The Address.

LOEWE: Solo
Tradiční španělský módní dům, původně zaměřený na výrobky z kůže, uvedl už v roce 1972 svou první vůni. Nyní, téměř po sedmnácti letech, přichází s druhým pánským parfémem, který pojmenoval Solo a jenž dokonale vyjadřuje španělský jižní temperament. Podmanivá dřevitá vůně je zabalena do luxusního maskulinního obalu. Prodává Sephora.

Praha: Smeg
Konečně také do Prahy dorazil slavný italský výrobce bílé techniky Smeg. Žádný stylový interiér si bez něj není možné představit - značka nabízí kompletní program od varných desek a myček přes sporáky a lednice až po pračky. To, co italové umějí kromě vaření nejlépe, je design a u Smeg to vše platí dvojnásob. Puristické linie od předních designérských studií jsou doplněny atraktivní řadou retro spotřebičů ve stylu padesátých let v pestrých barvách. Prodává Donlič Design.

Ligne Roset: Facett
Úspěšná sedací souprava Facett od francouzské značky Ligne Roset a hvězdného designérského dua Bouroullecových se dočkala nového přírůstku do rodiny. Je jím jídelní židle, která se prodává v několika zajímavých barevných provedeních. Původní kolekce Facett získala řadu prestižních světových ocenění, a co víc, dostala se také do srdcí tisíců zákazníků. Nová židle ji bude jistě následovat. Prodává Ligne Roset.

Stone Island: jaro - léto 2007
Nová kolekce italské módní značky zaměřené na módu pro volný čas právě dorazila do obchodů. Naleznete v ní vše od plavek přes kvalitní bavlněná trika a svetry až po klasické letecké bundy v novém podání. Stone Island se proslavil využíváním leteckých a vojenských hi-tech materiálů pro své kolekce. U každého výrobku naleznete řadu drobných detailů, které činí tuto značku jedinečnou. Prodává Stone Island.

Lancôme: Pop Cherub
Snad novým filmem Sophie Coppolové, snad andělskými křídly se inspirovala dvorní make-up specialistka luxusní francouzské kosmetické značky Gucci Westman Naville při navrhování nové "cherubínské" kolekce líčení. Jejím základem je růžová a stříbrná, samozřejmě doplněná o další jemné a lehké andělské tóny. Senzuální a romantická kolekce obsahuje tvářenku, oční stíny i lesky na rty. O design obalu se postaral designér Alexis Mabile, který pro vytvoření paletky na oční stíny využil krabičku z roku 1957, kterou našel v archivu Lancômu. Prodává butik a kosmetický salon Lancôme.

Nike: Yoga Mat
Vyvážené a harmonické cvičení jógy si žádá přírodní, elegantní a harmonickou kolekci oděvů a doplňků. A proto značka Nike využívá pro svou jógovou kolekci bambusovou tkaninu. Z přírodních materiálů je i nová podložka na cvičení Yoga Mat. Je oboustranná, vyrobená ze tři milimetry silné pěny s uzavřenými komůrkami a má dvě povrchové struktury. Nabízí dvojí úroveň přilnavosti a pevnosti. Na každé straně je výrazný neklouzavý vzor a uklidňující barevné provedení v odstínech, jako jsou měkká černá nebo tmavá kameninová barva. Jemná linie probíhající středem po obou stranách pomáhá při udržování rovné polohy během ásan. Prodává Koncept Store Nike.