H&M: M BY MADONNA

Švédský módní řetězec H&M připravil další limitovanou kolekci oblečení. Tentokrát však neoslovil žádného slavného návrháře, ale popovou královnu Madonnu. Americká hvězda již řadu let udává tón nejen v hudbě, ale především v módě. Nová kolekce pojmenovaná M by Madonna se v obchodech poprvé objeví 22. března a světová superstar do ní navrhla pro sebe typické kousky oblečení - kimonové šaty, krátké bundičky, úzké sukně, kabelky, pásky i další doplňky. Prodává H & M.


PUMA: GOLFOVÁ KOLEKCE

Úspěšná golfová kolekce s pumou ve znaku se stále rozrůstá. Na tento rok designéři značky Puma připravili novou praktickou cestovní tašku na golfový bag, se kterou při check-inu v hotelu své oblíbené víkendové destinace nebudete mít žádný problém. V kolekci je samozřejmě ucelená řada oblečení a doplňků včetně golfových bot. Prodává Puma Concept Store.


LOUIS VUITTON: SPEEDY RÉSERVE DE MARCHE

V roce 2006 uvedla značka Louis Vuitton luxusní kolekci pánských hodinek Speedy. Nyní pro velký úspěch první linie přichází vylepšená druhá řada Speedy Réserve de Marche. Design hodinek hledal inspiraci v retro stylu a přináší hned dvě vylepšení - datumovka je mnohem větší, a tím pádem čitelnější, a ve spodní části ciferníku je nová "kontrolka", která ukazuje stav natažení. Hodinky vydrží na jedno natažení až 42 hodin, jsou opatřeny elegantním černým páskem z aligátora a stojí 4000 eur. Prodává exkluzivně Louis Vuitton.


ALESSI: FRUIT BASKET

Fruit Basket je název nového kávového a čajového servisu italské značky Alessi, který pro její kancelářskou řadu Officina Alessi navrhlo japonské designérské duo Kazuyo Sejima a Ryue Nishizawa ze studia SANAA. Mléčenka, cukřenka, podnos a čajová i kávová konvice jsou vyvedeny v kvalitním nerezu, který geniálně podtrhuje jejich futuristický design. Ideální osvěžení do vaší zasedací místnosti pro dlouhé schůzky s obchodními partnery. Prodává Casa Bella.


DOM PÉRIGNON: ROSÉ VINTAGE 1996

Tváří nejluxusnějšího francouzského šampaňského Dom Pérignon a jejich nového produktu, růžového šampaňského, které na trh uvedli koncem minulého roku, se stala česká topmodelka Eva Herzigová. Celou kampaň vymyslel a vyfotografoval slavný módní návrhář Karl Lagerfeld, který ji pojal jako příběh dvou cizích lidí, kteří se potkají v cizím městě a díky růžovému šampaňskému spolu prožijí romantickou aférku. Prodává Wine Shop Ungelt.


CHRISTIAN DIOR: GAUCHO

Módní dům Dior již po deset let jako kreativní ředitel ovládá anglický designér John Galliano. Ke svému kulatému výročí vytvořil tak úchvatnou kolekci haute couture, že mu okamžitě po ní byla opět prodloužena smlouva, přestože se spekulovalo o jeho odchodu. Galliano za svou kariéru u značky Dior navrhl hned několik předmětů, které se záhy po představení staly módními ikonami. Jeho nejúspěšnější kabelkou je Gaucho, kterou pro sezónu jaro/léto 2007 převlékl do jemného fialového semiše a zlatých detailů. Prodává butik Christian Dior.


LIGNE ROSET: MOEL

Nová hvězda francouzského designu Inga Sempé navrhla pro značku Ligne Roset sedačku a křesílko, které nazvala Moel a které bylo veřejnosti představeno na začátku roku na veletrhu v Kolíně nad Rýnem. Název vznikl z francouzského slova "moelleux", což znamená měkký, komfortní. A opravdu, nová pohovka je díky své konstrukci z jednoho kusu materiálu neuvěřitelně flexibilní a pohodlná. Navíc je tak lehká, že ji můžete přenášet jednou rukou. Ligne Roset ji nabízí v několika barevných provedeních a vždy v kombinaci látky a kůže. Prodává Ligne Roset.


LANCÔME: HYDRA ZEN NEUROCALM

Laboratoře značky Lancôme jsou průkopníky v oboru takzvané "neurokosmetiky", která se zabývá vazbami mezi pletí a nervovou soustavou. Nyní představují novinku Hydra Zen Neurocalm - kompletní řadu přípravků s hydratačním, zklidňujícím a protistresovým účinkem, které pleť chrání před podrážděním v důsledku emočního stresu. Proti stresu působí patentovaný komplex Neurocalm, který obsahuje přírodní rostlinné extrakty působící hluboko v pleti a také "aktivní" vůně Iyashi. Hydrazen Neurocalm, noční, 50 ml, 1700 Kč, prodává butik Lancôme a Sephora.


PATEK PHILIPPE: KOLEKCE TWENTY-4

Slavná švýcarská rodinná firma Patek Philippe nevyrábí jen luxusní hodinky, ale také krásné kolekce šperků. Tento prsten je z linie Twenty-4 a doplňuje úspěšnou kolekci hodinek ze stejnojmenné řady, již značka uvedla na trh poprvé už v roce 1999. Při výrobě tohoto malého uměleckého díla klenotníci použili růžové zlato (18 karátů), 54 diamantů a 6 safírů. Cena 119 700 Kč, prodává Carollinum.


PUMA: JARO/LÉTO 2007

Německá Puma byla před několika lety vyhlášena jako "the coolest brand" mezi sportovními značkami. Není se co divit, neúnavně totiž oslovuje slavné designéry, aby pro ni navrhovali speciální kolekce. Ale také její základní linie stojí za pozornost a najdete v ní stále více trendy doplňků. Tato bekovka z letní kolekce je tím nejlepším doplňkem pro nadcházející horké léto. Prodává Puma Concept Store.


CHRISTIAN DIOR: NOVÁ KOLEKCE ŠPERKŮ

Kolekce šperků a bižuterie módního domu Christian Dior se stále častěji dostává na přední stránky nejprestižnějších módních časopisů. Odborníci oceňují kvalitní zpracování a exkluzivní výběr materiálů a kamenů, zákazníci a módní stylisté zase neotřelý design, který má na svědomí éterická designérka Victoire de Castellane. Prodává exkluzivně butik Christian Dior.


PRAHA: BALDININI

Slavný italský výrobce obuvi, kožených doplňků a kabelek si v pražské Široké ulici otevřel svůj vlajkový obchod. Minimalistický prostor v červeno-bílém provedení dává vyniknout ucelené kolekci pánských a dámských bot. V nabídce naleznete klasické modely, ale také svěží, extravagantní, typicky italský design. Prodává Baldinini.


ASKLEPION: OMNILUX

Klinika a institut estetické medicíny Asklepion v Praze je prvním zařízením v České republice, které se může pochlubit kompletní sestavou léčebných světel Omnilux. Omnilux Revive, Blue a Plus omlazují, vyhlazují vrásky, hojí tkáně, likvidují akné a pigmentace. Navíc jsou také vhodné jako doplněk při fyzioterapeutických programech. To vše během třicetiminutové relaxační kúry, kdy na vás působí biostimulační světlo doplněné vhodným typem masky. Pleť je po kúře napjatá, mladší a dokonale hydratovaná. Poskytuje Asklepion.


CHANEL: BODY EXCELLENCE

Nová tělová řada Body Excellence od Chanel nezanedbává žádnou část ženského těla. Naleznete v ní pět přípravků: zpevňující a tvarující gel proti celulitidě, zpevňující a omlazující krém a mléko, revitalizační vyhlazující peeling a vyživující a omlazující krém na ruce. Z kořene rostliny purple bengle (bengálský zázvor) Chanel získal složku PFA, která je společná pro všechny produkty této řady. Jedná se o rostlinu s výbornými zpevňujícími účinky, jež se používá v klasické indonéské medicíně. Body Excellence, Chanel, ceny přípravků od 1280 Kč do 2530 Kč, prodává Sephora.


PRAHA: TOD'S

Konečně také do České republiky dorazila slavná italská značka Tod's. Nyní si i Češi budou moci dopřát pohodlí a komfort ve slavných mokasínách, polobotkách a vyzkoušet praktičnost luxusní kolekce kabelek této značky. Nový pražský obchod nabízí kromě pánských a dámských bot také kabelky z kolekce jaro/léto 2007. Prodává Pařížská 13.


NIKE: RUNNING

Nová kolekce oblečení a bot určená speciálně pro běhání přináší nejen trendy barvy a módní střihy, ale také nejnovější technologie pro co nejkomfortnější prožitek ze sportu. Dokonale padnoucí tričko Lightweight Regular Tank, krátké běžecké kalhoty Tech Slim Stretch Short a boty Air Zoom 100 Degrees s technologií Nike+ jsou jen základní stavební kameny nové řady. Kolekce je rozšířená i o další sporty, jako jsou jóga, kardio, tanec atd. Prodává Nike.