Louis Vuitton: rockerské kabelky
Do obchodu francouzské luxusní značky Louis Vuitton dorazila nová kolekce kabelek, bot i doplňků na letošní podzim a zimu. Mezi nejzajímavější nové kabelky patří Biker, která je vyrobená v limitované edici z jemné jehněčí kůže s výraznými doplňky z exotické kůže. Romantika spojená s rockerskými extravagantními prvky - tak vypadá nová módní sezona kreativního ředitele LV Marca Jacobse. V nové kampani slavné značky opět září filmová hvězda Scarlett Johansson. Prodávají exkluzivně obchody Louis Vuitton, cena asi 2500 eur.

Diesel: indiánské sci-fi
Inspirací pro aktuální řadu oblečení a doplňků značky Diesel byli původní obyvatelé severní Ameriky a Mexika v netradiční kombinaci s městským stylem osmdesátých let a sci-fi `a la Blade Runner. Proto je například dámská kolekce plná balonových střihů, vysokých pasů, řasení, etno potisků a cvoků. V kolekci nechybějí boty, brýle, kabelky ani výrazné pásky. Prodává Diesel.

Sergio Rossi: nová kolekce obuvi
Také italský specialista na pohodlné kožené boty a elegantní kabelky Sergio Rossi, značka, která patří pod křídla módního impéria Gucci Group, již představil svou novou kolekci. Sofistikované linie, výrazné struktury a zajímavé barvy kůží charakterizují letošní podzim a zimu. V Praze značku Sergio Rossi již tradičně nabízí multibrandový obchod Pařížská 13.

Cassina: Flat
Italský designér Piero Lissoni navrhl pro značku Cassina praktickou a elegantní komodu, která zapadne do každého interiéru. Poslouží jako stolek pod televizi, příruční knihovna nebo jako místo na sbírku keramických váziček ze sedmdesátých let. Horní deska je vyrobena z luxusního carrarského mramoru a přední dvířka můžete mít v různých barvách laku. Jednoduchý a elegantní tvar podtrhují tenké kónické nožičky. Prodávají Eurolux a Konsepti.

Cassina: Zig Zag
V "mistrovské kolekci" italské značky Cassina naleznete také tuto slavnou židli od nizozemské designérské legendy Gerrita Rietvelda. Ten tuto jednoduchou židli ve stylu hnutí De Stijl navrhl mezi lety 1932 a 1934. Je vyrobena z dubového dřeva, a protože nemá nohy, můžete jich naskládat více na sebe. Židle Zig Zag se stala legendou a patří do zlatého fondu designu 20. století, proto ji naleznete ve všech sbírkách designových muzeí po celém světě. Prodávají Eurolux a Cassina.

M.A.C. : Alexander McQueen
Přední značka profesionální kosmetiky M.A.C. letos přichází na trh s kolekcí, kterou vytvořila ve spolupráci s legendárním britským módním návrhářem Alexandrem McQueenem. Vizážisté pod vedením make-up artisty Terryho Barbera vytvořili kontrastní vzhled divy válečnice - extra výrazné oči a lehce perleťové rty. Prodává exkluzivně obchod M.A.C.

Louis Vuitton: sada na pétanque
Francouzská značka by měla podporovat francouzský sport, a tak v nové kolekci cestovních her od Louis Vuitton naleznete také tuto sadu na pétanque. Od normální sady se ovšem trochu liší. Koule totiž nejsou vyrobené z kovu, ale ušité z plátna monogram - jsou tedy lehčí a měkčí, a tak s nimi můžete hrát nejen na palubě své luxusní jachty, ale také doma na své exotické podlaze. Cena za sadu v koženém cestovním pouzdře je 42 100 Kč, prodávají exkluzivně obchody Louis Vuitton.

Cacharel: Liberté
Novou osvobozující vůni značky Cacharel navrhlo udivující duo složené z výjimečných tvůrců: Olivier Polge a Domitille Bertier, tvůrci parfémů u IFF. Vytvořili skutečně odvážnou směs se silnou, svobodnou osobností, která dostala název Liberté de Cacharel. Čerstvá ovocně-kořeněná vůně převrací obecnou představu o pomeranči. Hvězdné duo z něj dostalo ten nejjemnější výtažek a spojilo jej s exotickým pačuli. Vznikl elegantní, a současně bohémský parfém, jehož tváří se stala topmodelka Gisele Bundchen. Liberté de Cacharel, Edt, 50 ml, 1590 Kč.

Carollinum: Bulgari
Společnost Carollinum se stala novým prodejcem luxusní klenotnické značky Bulgari v České republice. Tyto exkluzivní hodinky jsou z nové kolekce Ergon. V sortimentu naleznete kromě hodinek také šperkové sety, proslavené precizním řemeslným zpracováním a vysokou uměleckou kvalitou. Prodává exkluzivně Carollinum.

L'Oréal Professionnel: Age Densiforce
Laboratoře L'Oréal právě přicházejí s revoluční novinkou - posilující vlasovou péčí proti stárnutí Age Densiforce, která vlasům navrací nadýchaný objem, hustotu a lesk. Díky lipidum-esterum se na povrchu vlasu vytvoří jemná ochrana a vlas získává pružnost a lesk, anti-age ingredience (Omega 6) působí zase na vlasy zevnitř a dodává jim objem a optickou hustotu. Jako třetí v řadě působí polyfenoly (extrakty ze zeleného čaje), jež jsou silnými antioxidanty, bojujícími proti volným radikálům. V řadě naleznete šampon a masku pro domácí použití a intenzivní kúru pro aplikaci v salonech. Prodávají vybrané kadeřnické salony.

Puma: golfová kolekce
Oblíbená řada oblečení a doplňků pro golfisty od značky Puma má pro další sezonu několik novinek. Kolekce dále zůstává ve veselých barevných tónech a abstraktních motivech. Hitem je nejen velkokapacitní cestovní obal na bag, ideální na zimní přelety do vaší oblíbené zámořské destinace, ale také dámské kotníčkové golfové boty, které připomínají trendové kozačky a jež jsou ideální pro deštivý podzim. Prodává concept store Puma.

Canon: IXUS
Digitální kompakty IXUS od japonské značky Canon se staly legendou. Jsou oblíbené nejen u amatérských fotografů, ale také u profesionálů. Kampaň na IXUS 70 letos nafotil Nick Knight. Ústředním motivem celé kampaně se stal design nového fotoaparátu IXUS 70 - čistý, elegantní, s výrazným černým kroužkem. Digital IXUS 70 je tak nejlepší volbou pro ty, kteří touží po luxusním fotoaparátu ve stylu haute couture. Prodává Centrum FotoŠkoda.

Adidas: Stella McCartney
Nová kolekce pro letošní podzim a zimu od londýnské návrhářky Stelly McCartney je opět plná praktického sportovního oblečení, které ovšem respektuje poslední módní trendy. V kolekci naleznete oblečení a doplňky na jógu, jogging, lyžování nebo tanec. Tento sofistikovaný taneční dres připomíná oblečení, které nosí ve svých videoklipech Madonna. Stella se snaží své oblečení navrhovat z ekologických vláken a nikdy nepoužívá kůži. Prodává Adidas.

Burberry: podzim - zima 2007/2008
Kreativní ředitel největší luxusní britské značky Burberry Christopher Bailey se v nové kolekci na podzim a zimu inspiroval romantickými jemnými motivy viktoriánské Anglie, které opepřil drsným londýnským punkem. Proto jsou jemné hedvábné sukýnky přepásané latexovými pásky a na měkkých kašmírových pleteninách naleznete kovové pyramidy jako na křivácích. Také dámské boty jsou ve jménu neopunku celé dokonale ocvokované. Prodává obchod Burberry.

Elvis ještě žije
Francouzská klenotnická značka připomíná třicáté výročí smrti krále rock'n'rollu Elvise Presleyho novou řadou psacích potřeb Diabolo Rock'n'Roll de Cartier. Omezená číslovaná edice 2007 kuličkových per je zdobena motivy, jako jsou hudební noty, kytara z platiny nebo elpíčko vyvedené ve zlatě. V galerii Fondation Cartier pour l'art contemporain se na téma rock'n'rollu do konce října koná také výstava.
Ceny se pohybují od 8550 do 15 200 korun. Prodává obchod Cartier.

Christian Dior: 60. výročí
Luxusní francouzská značka Christian Dior oslavuje letos již 60 let od svého založení. Také Victorie de Castellane, hlavní designérka šperků Christian Dior, připravila několik překvapení. Ať je to kolekce Charms, ve které jsou dva úžasné náramky, na něž si můžete připínat nekonečné množství malých talismanů (špulek, nůžek, židliček, lebek či krabiček), nebo nové prsteny z drahokamů v nečekaných kombinacích či velkorysé bižuterní náhrdelníky, které vás ohromí svou výpravností. Letos si u Diora vybere opravdu každý. Prodává obchod Christian Dior.

Kenzo: dětská linie
Pražská síť obchodů s luxusním dětským oblečením a doplňky Au pays des mimis nově nabízí také stylovou kolekci dětského oblečení francouzské značky Kenzo. Romantické japonizující motivy, kvalitní materiály a praktické střihy osvěží šatník vaší malé ratolesti. Exkluzivně k dispozici v butiku Au pays des mimis v Pasáži Černá růže, Na Příkopě 12/853, Praha 1.