Dom Pérignon: Marc Newson

Slavný australský designér čím dál častěji spolupracuje se světoznámými značkami. Navrhuje kolekci oblečení pro G-Star, kufry pro Samsonite i tenisky pro Nike. Naposledy Marka Newsona oslovila luxusní francouzská značka Dom Pérignon, aby pro ni navrhl obal na magnum lahve jejich legendárního šampaňského. Výsledkem je úctyhodných 70 centimetrů vysoký chladicí box v reflexní zelené barvě, který šampaňské posunul z archivu do sci-fi budoucnosti. Pouze na objednávku u společnosti Brown-Forman.

Alfred Dunhill: set na poker

Tradiční britský módní dům Alfred Dunhill představil novinky na letošní Vánoce. Nechybí mezi nimi ani tradiční výbava každého opravdového gentlemana - kompletní set na partičku pokeru včetně sázecích kuponů. Prodává butik Alfred Dunhill.

Edra: Leatherworks

Novinka brazilských bratrů Campanových pro italskou značku Edra vypadá tak trochu jako vekslácká bunda z konce 80. let, která byla ušitá z kousků kůže. Dvojice vytvořila své křeslo podobným způsobem: vrstvili na sebe několik typů kůží včetně luxusní krokodýlí, a nechali tak vyniknout struktuře tohoto přírodního materiálu. Jak po představení na letošním milánském veletrhu designu napsala italská kritika, křeslo sice vypadá jako po výbuchu bomby, ale přesto je to dílo hodné obdivu... Prodává 3DH.

Nike: kolekce Vintage

Na oslavu 35. výročí značky Nike dorazí také do Česka speciální kolekce Nike Vintage, která je inspirována jejími legendárními modely. Kromě slavné bundy Nike Windrunner zahrnuje také kolekci tenisek Nike Cortez 72, které byly původně vyrobeny pro profesionální běžce. Jedná se o přesnou kopii těchto bot, a proto vypadají zažloutle a zmačkaně, přesně ve žhavém vintage trendu. Prodává Nike.

Christian Dior: zima 2007

Ve své luxusní kolekci na letošní zimu myslel John Galliano na nesmrtelnou eleganci třicátých let, kdy ještě ženy nosily krásné klobouky. Proto ke klasickým kostýmům a šik zimním kabátkům vytvořil i několik elegantních pokrývek hlavy. A pokud si myslíte, že klobouk je pro vás příliš, najdete si v jedné z nejlepších Gallianových kolekcí poslední doby praktičtější doplněk - kabelku, peněženku nebo třeba elegantní pouzdro na mobil. Prodává butik Christian Dior.

Alfred Dunhill: USB

Konečně je tady opravdu stylový způsob, jak přenášet důležitá data a dokumenty. Módní značka Dunhill letos do své kolekce klasických pánských doplňků zařadila také přívěsek na klíče se skrytým USB. Prodává obchod Alfred Dunhill.

Adidas a Stella McCartney

Během letošního týdne módy v Londýně představila britská módní návrhářka Stella McCartney svou novou kolekci pro značku Adidas na jaro/léto 2008. Bylo to vůbec poprvé, co se Adidas a Stella na fashion weeku přestavili, a bylo to také poprvé, kdy návrhářka navrhla i golfovou kolekci plnou jemných barevných tónů, chytrých detailů a netradičních, ale praktických střihů. V kolekci naleznete také několik typů golfových bot, které využívají těch nejlepších technologií, ale jsou vyrobeny podle Stelliných zásad bez kůže. Prodává Adidas.

Mango: Milla Jovovich

V poslední době se s limitovanými edicemi od slavných osobností a designérů doslova roztrhl pytel. Cavalli a Madonna navrhují oblečení pro H&M, Missy Elliott pro Adidas, Kate Moss pro Top Shop a španělská značka Mango si vybrala herečku Millu Jovovich a slavnou sesterskou dvojici Pénelope a Moniku Cruz. Ty pro módní řetězec navrhly kolekci, ve které naleznete nejen šaty, topy, tuniky, kalhoty a kabátky, ale také doplňky. Prodává síť obchodů Mango.

Nová kolekce Blažek

Česká módní značka Blažek změnila strategii a chytila se současného světového trendu, který diktuje úzký, štíhlý střih obleku a košilí. Vedle klasických obleků se vydařily především elegantní pánské trenčkoty s kvalitními praktickými detaily. Novou stylovou kampaň značky Blažek nafotil přední český fotograf Lukáš Vrtílek.

Puma: Urban Mobility

Smyslem kolekce doplňků Urban Mobility značky Puma je usnadnit život ve městě. Je rozdělena do kategorií Out of Town, Out and About a Out of Office. Proto v ní naleznete nejen kufry na cesty za město, ale také tašku na laptop, pásky nebo pouzdra na svačinu. Kolekce hledala inspiraci v americkém designu padesátých let, především v práci manželské dvojice designérů Charlese a Ray Eamesových. Prodává koncept store Puma.

Decléor: Excellence de l'Age

Na základě výzkumu aktivních rostlinných látek vytvořily laboratoře Decléor pro zralé a náročné ženy ve věku nad padesát let novou řadu tří kosmetických produktů Excellence de l'age s esenciálními oleji a rostlinným komplexem Phyto-Age proti stárnutí pleti: regenerační krém pro obličej a krk, vyživující regenerační masku a senzitivní regenerační krém pro oblast očí a rtů. Každý přípravek francouzské značky Decléor navíc tradičně nabízí delikátní, zklidňující a jemnou vůni pro ještě větší smyslnost a pocit optimismu. Prodává síť parfumerií Sephora a Asklepion.

Helena Rubinstein: řasenka Lash Queen Feline Blacks

Helenu Rubinstein vždy přitahovaly nesnadné úkoly. Řasenka Lash Queen, která v sobe nese tvůrčí smělost, odstartovala ve světě řasenek doslova revoluci. Díky efektu "srsti" nabízela ženám úplně nové možnosti zkrášlení jejich očí. Lash Queen Feline Blacks využívá vosků pro objem a olejů pro ohebnost řas, smyslně obarví každou řasu a dodá jí náležitou délku. Navíc nabízí neobyčejný luxus v podobě úžasného designu - kovový či měděný obal nese vzor leopardí kůže a odlesky divokých šelem. Prodává Sephora, cena je 950 Kč.

Vitra: nová barva

Klasická ikona designu 20. století, slavná klubovka Lounge Chair od Charlese a Ray Eamesových, kterou naleznete v každém muzeu designu na světě, se dočkala nového provedení. Letošním velkým hitem v designu je bílá barva, a tak bylo nezbytné, aby se i tento předmět oblékl do svatebního. Prodává Vitra, cena je 186 592 Kč.

Lancôme: La Collection

Retro řadu historických vůní La collection uvádí francouzská značka Lancôme. Krásné obaly slouží jako pocta tradičním skleněným flakonům. Magie je vůně s ambrovým základem vytvořená v roce 1950, Climat má svěží květinový tón sahající do roku 1967 a je plná ohromující kompozice se základem z narcisu, tuberózy a konvalinky s plnými tóny slunečnice a vetiveru, Sikkim je zase orientální květinová vůně stvořená v roce 1971 a má okouzlující aroma jasmínu a ylang-ylang zahalené do galbana a dubové mízy, Sagamore se už v roce 1985 proslavila svou svěží dřevnatou kompozicí s osvěžujícím bergamotem a citronem a Mille et une roses je nová edice vůně se základem z ambry, která vznikla v roce 2005. Poslední je Cuir de Lancôme, původně vytvořená v roce 1936 pod názvem Révolte a dnes nově uvedená v ultramoderním stylu, ovšem opět šokuje svou koženou notou - je nabitá esencí z lehce vyuzené severoamerické břízy, která nezaměnitelně evokuje sedlářskou kůži. Prodává butik Lancôme, cena za kus je 3150 Kč.

Bulgari: pánské hodinky

Pánské hodinky Bulgari z úspěšné kolekce Bulgari Bulgari jsou vyrobené z osmnáctikarátového zlata a mají průměr 42 milimetrů. Bílý číselník Clou de Paris je opatřen stylovými zlatými indexy, které spolu s aligátorovým řemínkem v hnědé barvě se zlatou sponou tvoří ideální kombinaci pro komplexní estetický zážitek. Strojek švýcarské výroby s chronografem a datumovkou se postará o nejpřesnější odměření času a je bezpečně vodotěsný do 30 metrů. Prodává Carollinum.

Louis Vuitton: zima 2007

Francouzský módní dům Louis Vuitton už dávno nenabízí jen klasické polobotky k oblekům. Úspěšnou klasickou kolekci kreativní ředitel Marc Jacobs obohatil širokou kolekcí tenisek. Naleznete je hned v několika provedeních - kotníčkové, nízké, na tkaničky, nebo dokonce na suchý zip. Exkluzivně prodává Louis Vuitton.

Cartier: Caresse d'orchidées

V říjnu objevíte v butiku Cartier novinku v podobě květinové kolekce Cartier Caresse d'orchidées, jež hledala inspiraci v barevném a pohádkovém světě exotických rostlin. Královna květin orchidej dala kolekci nejen jméno. Svými tvary inspirovala pařížské mistry klenotníky k vytvoření kompletní kolekce náhrdelníku, prstenu, náušnic a přívěsku z diamantu a onyxu v kombinaci s bílým a růžovým zlatem. Cena prstenu od 1430 eur do 16 700 eur, prodává butik Cartier.

Neuhaus: Sladká Brigitte

Vyhlášený belgický výrobce čokolády Neuhaus ke svému letošnímu 150. výročí přichází s exkluzivní kolekcí pralinek Caprice & Tentation, kterou původně značka vyrobila v roce 1956 speciálně pro ikonu francouzského filmu Brigitte Bardotovou. Cena kolekce je 990 Kč, prodává obchod Neuhaus.

Givenchy: Anděl, či démon

Do křehké kapky z křišťálu, jemuž dominují dva protikladné odstíny - čirá a černá, nechala francouzská značka Givenchy zabalit svůj nejnovější parfém pro ženy Ange ou Démon. Orientální květinová vůně v sobě rozehrává kontrast čisté lilie v srdci parfému a těžkého dubového dřeva v jeho základu. Cena 2060 Kč (50 ml), prodává Sephora.