Cena není kritérium. Po letech v luxusním byznysu beru superlativy jako "nejdražší na světě" jako nepodstatné měřítko. V případě tradiční anglické značky parfémů Clive Christian je ale na místě udělat výjimku. Značka charakteristická zlatou královským znakem na svých flakonech, patří do vybraného portfolia nejlepších světových parfémů. V pražském specializovaném obchodě Ingredients se od loňského podzimu prodávala tzv. originální kolekce (parfémy 1872, No. 1 a X), kterou britský designér Clive Christian uvedl již před patnácti lety. Jeho dcera pak do Prahy přijela osobně představit další čtyři parfémy z exkluzivní privátní kolekce (parfémy C a V). Že svět parfémů může být čarokrásným zážitkem pro lidské smysly předvedla na prezentaci, kde rozevřela velký viktoriánský vějíř, přítomné požádala, aby zavřeli oči a za zvuku klasické hudby inspirované právě vůněmi parfémů Clive Christian, tímto vějířem rozprášila do vzduchu vzácné aromatické esence. S Victorií jsme si poté povídali si o tom, jak najít tu nejlepší vůni pro sebe a že kombinovat více parfémů k sobě nemusí být nutně hřích. A zatímco v baru hotelu Kempinski vedle nás hosté popíjeli jeden drink za druhým, my jsme seděli u deseti malých flakonů a já se nechal opíjet omamnými vůněmi.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se