Supermarket je pop-art dnešní doby. Tak pravil výstřední návrhář Karl Lagerfeld. A bylo po jeho. Poslední módní přehlídka domu Chanel postavila pařížský Grand Palais vzhůru nohama, když tu byl kvůli deseti minutám prezentace vystavěn barevný supermarket včetně regálů plných zboží.

"I bohatí můžou chodit do supermarketu, aniž by se cítili špatně," vysvětlil myšlenku svojí show návrhář, který si prý nevzpomíná, že by v nějakém nákupním středisku potravin sám kdy byl.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se