V dnes již legendárním gangsterském dramatu Kmotr rozdává Don Corleone nabídky, které se neodmítají. Podobnou nabídku udělal Václav Dejčmar, druhý největší akcionář společnosti RSJ a organizátor Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu, koncem minulého roku Lukáši Loskotovi. A ten odmítl. Poprvé. Podruhé. Potřetí. Nabídku stát se novým šéfem MBPFW přijal až napočtvrté - pod podmínkou, že nezůstane kámen na kameni. Čtvrtého září se před právnickou fakultou, novou lokalitou akce, sešly stovky zvědavců, aby zjistily, co přesně to znamená. Po čtyřdenním maratonu bylo zřejmé, že čeští návrháři získali novou kreativní platformu. A Praha módní akci, na niž může být právem pyšná.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.