Být šéfdesignérem švédského Volva a pocházet z Německa prý podle Thomase Ingenlatha znamená dostávat pořád dokola jednu otázku: Jak může Němec hovořit o skandinávském designu? A tak když se Michal Froněk setkal s Ingenlathem nedaleko jeho chalupy, kterou má v Českém ráji ještě z dob, kdy pracoval pro Škodu Auto, položil mu tuto otázku také... "Vlastně je to asi výhoda, máte určitý odstup, neutrální postoj. Pracovat jako německý designér v Německu by bylo něco jiného... Nejlepší příklad? Audi TT nebylo vytvořeno německým designérem, bylo vytvořeno Američanem Freemanem Thomasem. Ten se nesnažil o funkcionalistický design, použil svůj americký 'naivní' přístup - to by pro Němce bylo velice složité," říká Thomas Ingenlath.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.