Fronta se dnes v Paříži tvoří před jediným obchodem.

Louis Vuitton je stále tak oblíbená značka, že ji na Champs Élysées den co den okupují skupinky zákazníků-turistů, kteří si chtějí domů odvézt kus módní historie a současnosti. Ale musí si počkat. Luxusní butik na hlavní pařížské třídě se nesmí proměnit na market tlačících se zákazníků. I ten, kdo si chce odvézt byť jen suvenýr v podobě klíčenky s monogramem LV, k tomu prý musí dostat adekvátní servis. Vedle návštěvy Eiffelovy věže a obdivování Mony Lisy v Louvru je pro mnohé turisty z Východu nákup v butiku LV stále mezi top 5 echt pařížskými zážitky. To je fakt. Jinak by tu ta fronta nebyla.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.