Fronta se dnes v Paříži tvoří před jediným obchodem.

Louis Vuitton je stále tak oblíbená značka, že ji na Champs Élysées den co den okupují skupinky zákazníků-turistů, kteří si chtějí domů odvézt kus módní historie a současnosti. Ale musí si počkat. Luxusní butik na hlavní pařížské třídě se nesmí proměnit na market tlačících se zákazníků. I ten, kdo si chce odvézt byť jen suvenýr v podobě klíčenky s monogramem LV, k tomu prý musí dostat adekvátní servis. Vedle návštěvy Eiffelovy věže a obdivování Mony Lisy v Louvru je pro mnohé turisty z Východu nákup v butiku LV stále mezi top 5 echt pařížskými zážitky. To je fakt. Jinak by tu ta fronta nebyla.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.