Příběh nejstaršího dochovaného lidového vozu je tak spíš příběhem člověka, který půlku svého života strávil v garáži s jedním autem, jež vzniklo přičiněním ideologie Adolfa Hitlera, ale které je zároveň unikátním odkazem geniálního konstruktéra Ferdinanda Porscheho.

"Odsuzuji nacistický režim a dobu, ve které byl vůz vyroben. Zároveň odsuzuji všechny totalitní režimy, protože jsem měl možnost se do jednoho takového režimu narodit a prožít v něm své mládí," uvádí Brom ideologii kolem VW Brouka na pravou míru, když vcházíme do jeho garáže, ve které stojí vůz s nadčasovým designem, v němž se svého času po Mariánských Lázních vozil "král" berlínské operety Paul Lincke.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.