Nejlepší milenkou je deprese, říká se. Neustále se totiž vrací. Dle aktuálních statistik s ní nejčastěji koketují učitelé, doktoři a nejpozději od roku 2008 také investiční poradci. V posledních měsících však, zdá se, deprese dobývá nový rajon. Zasáhla švýcarské hodináře. Podle aktuální analýzy společnosti Deloitte je bezmála polovina všech manažerů působících ve švýcarském hodinářském průmyslu přesvědčena, že to s jejich byznysem půjde v příštích dvanácti měsících z kopce. "Švýcarské hodinářství zase jednou stojí před zlomovým bodem," konstatují analytici Deloittu a dodávají, že aktuální situace až nápadně připomíná takzvanou quartzovou krizi ze 70. a 80. let minulého století, kdy levné elektronické hodinky z Asie téměř vymazaly své mnohem dražší mechanické kolegy z povrchu zemského.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se