Kosmetický průmysl každým rokem chrlí tisíce nových vůní, přičemž málokteré vydrží na trhu déle než pět let. Jedná se o obrovský byznys. Ovšem i přes velkou nabídku nemáme zase tolik na výběr, jak by se mohlo na první pohled zdát. Dostali jsme se do bodu, kdy nechceme vonět jako všichni kolem. Jasně o tom svědčí trojnásobný nárůst zájmu o takzvané niche značky, které tvoří vůně mimo klasický střední proud. Zatímco v roce 1993 představily pouhých 24 parfémů, loni jich bylo již přes 700.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.