Až se bude v učebnicích marketingu psát o letošních amerických prezidentských volbách, celá jedna kapitola bude věnována obyčejným kšiltovkám s nápisem Make America Great Again. Právě tento artikl se stal symbolem kampaně republikánského kandidáta Donalda Trumpa a je jednou ze zbraní tábora jeho přívrženců. Stejně jako trička, placky nebo nálepky, jejichž koupí můžete vyjádřit podporu muži s přehazovačkou.

Pokud je vám sympatičtější demokratka Hillary Clintonová, můžete si vybrat z nabídky designově podstatně propracovanějších produktů. Bývalá první dáma do své kampaně angažovala plejádu amerických módních návrhářů: trička pro ni navrhli například Marc Jacobs, Diane von Furstenbergová či Tory Burchová. Nejde přitom jen o veřejnou podporu kandidátů, ale především o jednoduchý způsob, jakým mohou dva hlavní favorité voleb získat další prostředky pro financování svého boje o Bílý dům.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.