S trochou nadsázky lze říct, že pokud by před čtyřmi lety neotevřel obchod Ingredients, Češi by neobjevili svět výběrových parfémů. Jenže Jakub Kopčák to naštěstí udělal.

Parfumerii nabízející vůně malých nezávislých značek netřeba představovat. Parfémy z Ingredients ucítíte v zasedačkách právnických kanceláří, na vernisážích i v trendy restauracích a barech. Voňavý concept store, jenž nedávno spustil také e-shop, navštěvují v hojné míře i muži.

"Chlap je snový zákazník. Ví okamžitě, co mu voní a nevoní. Rychleji se rozhoduje a je schopen odejít s typově úplně jinou vůní, než jakou nosil léta předtím." Řadu z nich k němu dožene fakt, že koupelnám českých mužů dlouhodobě kralují stále stejné vůně − Armaniho Aqua di Gio, Terre d'Hermes či Diorův Fahrenheit.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.