Na fasádě domu v Konviktské ulici v Praze je zavěšená smějící se zelená koňská hlava opletená žlutými kvítky. "To je Konvikt," kývne Stanislav Procházka směrem k neobvyklé dekoraci, která budí zájem zejména malých dětí.

Kůň Konvikt je maskotem obchodu Denim Heads, který je oázou pro všechny muže, jež holdují džínám, pořádným botám a oblečení, co vás s největší pravděpodobností přežije, budete-li se o něj alespoň trochu starat. Ještě před pár lety byl Procházkův obchod řádově menší a o prostor soupeřil s designem studia Qubus. Stačilo pár sezon a Denim Heads se přestěhoval a rozrostl do úctyhodných rozměrů i na evropské poměry. Důkaz, že to s pánskou módou v Česku vypadá lépe. 

"S oblečením je to stejné jako s jídlem. Člověk k tomu musí dozrát. Vezměte si třeba pivo − před patnácti lety tu byla akorát Plzeň a pár velkých značek. Dneska jsou tu stovky malých pivovarů. Myslím, že se jednou dostaneme k tomu, že už bude normální i pro většinu chlapů zajímat se o oblečení, a začnou vyhledávat individualitu," odhaduje.