Jako jeden z prvních vycítil, že čeští muži chtějí vypadat dobře a zároveň nad tím strávit co nejméně času. Začalo to speciální prádelnou na košile, pokračovalo blogem Muži v Česku a vyvrcholilo založením značky Le Premier. Ta je v současné době největší tuzemskou společností, která nabízí obleky a košile šité na míru.

Abychom byli úplně přesní, jedná se o měřenku (made-to-measure) − vyberete si materiál, vezmou vám míry a při šití pak podle nich upraví obecné střihy. Je to v podstatě takový mezistupeň mezi konfekcí a krejčím, který ušije oblek plně přizpůsobený vaší postavě. 

"Občas musíme lidem vysvětlit, v čem je naše přidaná hodnota, protože jim ,na míru' evokuje klasickou krejčovinu. Proces získávání nových zákazníků je tak někdy zdlouhavější, ale zase jsou nám mimořádně věrní," říká Lohniský, kterému se i díky jeho citu pro marketing kolem jeho značky podařilo vytvořit stále rostoucí komunitu.

"Někteří k nám chodí jako k doktorovi. Jakmile u nás mají míry, vědí, že nemusí chodit nikam jinam, kde by znovu museli celý proces absolvovat znovu." Věrnost Lohniského zákazníků mu umožňuje firmu posouvat stále dál. Momentálně ho nejvíce zaměstnává zakázková výroba košil, kterou přebral pod vlastní kontrolu. Polovinu týdne tak tráví v Prostějově. "Dodací lhůty se nám podařilo zkrátit z dvaceti kalendářních dní na devět. Zároveň si můžeme téměř okamžitě upravovat a měnit naše střihy a vzory," vyjmenovává přednosti vlastní výroby.