Až na své Rolex Submariner nevypadá Palle Stenberg jako typický šéf společnosti s ročním obratem výrazně přesahujícím sto milionů eur. Spíš jako basista nějaké švédské indiepopové kapely. Na naši schůzku přijíždí na kole. Zpoza plnovousu vykukuje uličnický úsměv, blonďaté vlasy mu padají volně přes ramena.

Skutečnost, že ho navštívili novináři z Česka, kvituje zejména kvůli svému kladnému vztahu k pivu plzeňského typu. A spíš než o tom, jak v uplynulých letech vybudoval jednu z nejprogresivnějších švédských módních značek, by si s námi raději povídal o fotbale.

Ona také Nudie Jeans, společnost, kterou v roce 2001 založil společně s kamarádkou Marií Erixonovou a spolužákem Joakimem Levinem, není typickou firmou. Na zdech bývalé banky v centru Göteborgu, kterou trojice proměnila v centrálu značky, byste diagramy vybízející zaměstnance k zefektivnění interních firemních procesů hledali jen stěží. Stejně jako v uvítací místnosti asistentku. Namísto ní foyer ovládl rozlehlý bar.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se