Až na své Rolex Submariner nevypadá Palle Stenberg jako typický šéf společnosti s ročním obratem výrazně přesahujícím sto milionů eur. Spíš jako basista nějaké švédské indiepopové kapely. Na naši schůzku přijíždí na kole. Zpoza plnovousu vykukuje uličnický úsměv, blonďaté vlasy mu padají volně přes ramena.

Skutečnost, že ho navštívili novináři z Česka, kvituje zejména kvůli svému kladnému vztahu k pivu plzeňského typu. A spíš než o tom, jak v uplynulých letech vybudoval jednu z nejprogresivnějších švédských módních značek, by si s námi raději povídal o fotbale.

Ona také Nudie Jeans, společnost, kterou v roce 2001 založil společně s kamarádkou Marií Erixonovou a spolužákem Joakimem Levinem, není typickou firmou. Na zdech bývalé banky v centru Göteborgu, kterou trojice proměnila v centrálu značky, byste diagramy vybízející zaměstnance k zefektivnění interních firemních procesů hledali jen stěží. Stejně jako v uvítací místnosti asistentku. Namísto ní foyer ovládl rozlehlý bar.