Kim Jones, kreativní ředitel pro pánské oddělení módního domu Louis Vuitton, přizval ke spolupráci vizuální umělce bratry Jakea a Dinose Chapmanovy, aby společně dali jarní kolekci pořádný švih. Spojení umění a módy není u Vuittona ničím novým. Stačí se podívat do moderní historie francouzské značky. Nové milénium odstartoval tehdejší kreativní ředitel Marc Jacobs se Stephenem Sprousem, čímž společně jednou provždy změnili pohled na ikonický monogram LV. Na tehdejší dobu neobvyklý jev přilákal pozornost mladé generace i zcela nové klientely, jež začala značku vnímat v novém světle.

jarvis_58e2672f498e75af5a13bd35.jpegBritské bratrské duo Jones oslovil poprvé už pro podzimní kolekci roku 2013. Tentokrát se společně zaměřili na představu cestovatele gentlemana a téma Afriky, kde návrhář strávil dětství, a samozřejmě nechybí ani punk.

"Londýnský styl však kolekce nezapře. Tentokrát je to vliv punkové kultury, ale oklikou přes Afriku, jako například na slavném cyklu portrétů botswanských motorkářských gangů od Franka Marshalla. Je to fúze dvou zcela odlišných estetických proudů. A k tomu se přidružuje tradiční francouzská elegance stylu Louis Vuitton," říká Kim Jones.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.