Jsou to parfémy, u nichž víte na první pohled, co od nich můžete čekat. Minimalistický design svíček a difuzérů vypadá skvěle ve strohé kanceláři i v romanticky laděné ložnici. Celá filozofie značky Jo Malone London, která konečně dorazila i do pražské parfumerie Douglas v Palladiu, je prostá. A právě v tom je její jedinečnost. To je to kouzlo, kvůli kterému se do ní všichni bez výjimky zamilují od prvního okamžiku.

"Navonět domov je stejně důležité jako si navonět vlastní tělo. Protože první, co vnímáte, když někam vkročíte, je právě vůně. Může vás to zcela zaslepit, omámit všechny ostatní smysly. Přemýšlejte, jaký dojem chcete na ostatní udělat," říká Debbie Wildová, lifestylová ředitelka londýnského impéria. Její vášeň pro vůně je přímo nakažlivá. Dokáže hodiny vyprávět o ingrediencích i jejich vzájemném mixování. U Jo Malone London totiž nemusíte mít jedinou vůni, všechny do poslední jsou navržené těmi nejlepšími parfuméry současnosti tak, aby se daly vzájemně vrstvit. Sami si tak můžete vykouzlit, ať už na vlastní kůži nebo v obýváku, vlastní, unikátní parfém. Prostě po několika sáhnete, pohrajete si se svěžími citrusy, přidáte k nim exotické dřevo nebo naopak šťavnaté ovocné tóny, které dají prostoru kolem vás jiskru. Žádná kombinace není špatně, pokud se vám líbí a máte na ni právě teď náladu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se