V módě vládne ironie a designér Kim Jones, který navrhl nejnovější pánskou řadu Louis Vuitton, se očividně rád směje. Jak jinak lze vysvětlit přítomnost havajských košil, rybářských klobouků, ledvinek i sandálů s ponožkami?

Mileniálové z Paříže i New Yorku jsou takovými prvky pobaveni a rádi je na několik sezón zapojí do svého šatníku. Právě na mladší generaci značka míří. Svědčí o tom fakt, že část kolekce ukázala před samotnou přehlídkou, jak na oficiálním Instagramu Louis Vuitton, tak na osobním účtu Kima Jonese. Na kolekci spolupracoval i kanadský rapper Drake, který k přehlídce připravil soundtrack. 

Ačkoliv se Louis Vuitton může jevit jako značka oslovující klientelu ve středním věku, díky podobným počinům o pánskou řadu oblečení začala jevit zájem věková skupina mezi 16 a 18 lety. Nejsou už totiž pamětníci trendů konce 80. a začátku 90. let a všechny ty pláštěnky, zběsilé potisky a ultra uhlazené účesy jim připadají extrémně cool.