Když před několika dny módní svět obletěla zpráva o kolekci H&M pro Colette, ještě málokdo tušil, že vzápětí přijde šok. Legendární concept store, kde jste si mohli od oblečení od známých i nezávislých tvůrců, šperků, parfémů či potřeb do domácnosti, pořídit i Apple watch, po 20 letech své úspěšné existence končí.

Spolupráce s nejrůznějšími značkami bylo právě tím, co Colette proslavilo: Ať už se jednalo o spojení Rafa Simonse, Commes des Garcons a Vans v roce 2005, New Balance a La MJC o rok později, s Hermés v roce 2010, či dokonce s Astonem Martinem v roce 2011.

Kreativní ředitelka butiku a dcera jeho zakladatelky, Sarah Andelman, dokázala vždy sloučit neslučitelné a uvést pro Colette kolaborace, které aspirují na to stát se designovými legendami.

Kolekce, kterou luxusní pařížský concept store uvede dohromady s švédským řetězcem, známým pro své nízké ceny, bude k dostání po dva týdny. Vzhledem k tomu, že bude jedna z posledních, lze předpokládat, že bude okamžitě vyprodána.