Je pár věcí, které vám řeknou, že jste blízko módní přehlídky v New Yorku. Jednou z nich jsou japonští fotografové street módy postávající nervózně na rohu Fulton a Beekman Street v dolní části Manhattanu. Japonci lelkují před budovou bývalého rybího trhu, ze které je dnes multifunkční budova pro tuto příležitost upravená na módní přehlídku pánské kolekce Hugo Boss pro jaro a léto 2018.

V New Yorku je dopoledne a velmi dusno a podobná atmosféra vládne i v zákulisí. Pro společnost Hugo Boss je tato přehlídka ještě trochu důležitější než ty předešlé. Značka prochází významnou transformací a kolekce, kterou za chvíli uvidí novináři z nejvýznamnějších amerických i světových médií včetně magazínu PROČ NE?!, má trend potvrdit. Poslední roky ukázaly, že dramatické změny ve světě módního byznysu mohou rozhoupat i takový kolos, jakým je nejznámější německý módní brand.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.