Chodíte všude pozdě? Udělejte ze svého příchodu velké divadlo. Neumíte tančit? Budete senzací YouTube. Jste líní? Neplýtváte energií. Udělejte ze své chyby něco zvláštního – protože úspěch spočívá ve zvláštnosti, v odlišení se. Dokonalost je přeceňována.

Minule Diesel zaujal sloganem „Be stupid", tentokrát je mottem „Go with the flaw", což by se volně dalo přeložit jako budťe prostě nedokonalí. Značka se také chtěla vymezit vůči zdánlivě perfektním životům prezentovaným na sociálních sítích, proto staré příspěvky na svém Instagramu, který sleduje přes milion fanoušků, smazala a začala ho plnit novými, "nedokonalými posty". Objevují se v nich atypičtí modelové, kteří byli na castingu vybráni pro svou zajímavost, nikoliv pro všeobecně přijímané standardy krásy.

Majitel Dieselu Renzo Rosso vždy odmítal jít s davem. "Bylo mi patnáct, když jsem si ušil v ruce své první džíny. Samozřejmě nebyly dokonalé. Ale tím byly právě zvláštní – a jedinečné, jako všechno, co jsme dosud v historii udělali," říká. Nepodléhat stádnímu chování vyžaduje odvahu, třeba ji najdete díky dobře padnoucím džínům.

Obchod Diesel se nachází v Pařížské 28, Praha 1.

 

Zbývá vám ještě 0 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se