Sedím v malém bistru uprostřed Bruselu a odpočívám po dvou intenzivních dnech na akci zvané Brussels Gallery Weekend. Z belgické metropole se pomalu, ale jistě stalo místo, kam se upírá pozornost nás všech, kteří se zabýváme současným uměním.

Galerijní víkend znamená, že privátní galerie připraví výstavu s jednotným datem vernisáže a v následujících dnech se odehrávají komentované prohlídky, doprovodné programy a také večeře následované akvizicemi.

Je to jiný druh marketingu, který přitahuje jak sběratele umění, tak zahraniční pozornost k lokální scéně. Byly to však i výstavy institucí nekomerčního zaměření, které se akce účastnily v druhém plánu a doplňovaly přehlídku velkorysých expozic a drahých jmen.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.