Geniální nápad tehdejšího kreativního ředitele Louis Vuitton Marca Jacobse oslovit v roce 2001 amerického umělce Stephena Sprouse se bohatě vyplatil. Z kabelek kolekce Louis Vuitton Monogram Graffiti se staly skutečné objekty touhy, sběratelská záležitost, jejichž cena pořád stoupá bez ohledu na to, jak pomíjivé jsou trendy. Spojení těchto tří jmen změnilo módní svět jednou provždy. Nastavilo nová pravidla, nové možnosti a bez něj by aktuální kolekce i trh vypadaly úplně jinak. Ohlédněte se spolu s námi za tím nejlepším, co průkopnický módní dům Louis Vuitton ve spolupráci s nejlepšími současnými umělci dosud představil.
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení