Victoria Beckham byla doteď spíš symbolem (příjemně uvolněné) elegance. Vysoké jehly nosila nepřetržitě v podstatě až do chvíle, kdy jí lékaři ze zdravotních důvodů doporučili nosit především boty bez podpatku. 

V teniskách každopádně vypadá stejně noblesně, takže to byl od Reeboku (i vzhledem k jejím téměř 18 milionům followerů) rozhodně dobrý tah. Módní kolekce Victorie Beckham jsou navíc oblíbené právě proto, že je navrhuje tak, aby ženám dodávaly sebevědomí i pohodlí zároveň.

"Vždycky jsem se snažila podporovat sebedůvěru žen. A Reebok přichází se stejným poselstvím už několik desetiletí. Nyní mám příležitost zpochybnit tradiční představy o fitness oblečení v módním kontextu. To je něco, co jsem vždycky chtěla dělat. Sportovní oblečení totiž dlouhodobě začleňuji do svého šatníku a denního života," říká Victoria. 

Fitness kolekce, kterou vytvoří pro tuto americkou značku, bude představena koncem roku 2018 v rámci projektu Reebok Innovation Collective, který se soustředí na vývoj obuvi a oblečení nové generace. V minulosti podobnou spolupráci uzavřely návrhářské domy Cottweiler a Vetements či David Clark ve snaze vyvinout špičkovou obuv pro kosmonauty.

"Naše značka nehledá ženy pro spolupráci jen podle míry jejich vlivu, ale také podle jejich touhy měnit svět," říká Corinna Werkle, viceprezidentka Women’s Initiatives značky Reebok. "Nikdo v tom není lepší než Victoria. Ona je skutečná vizionářka s touhou pomáhat ženám, aby se staly nejlepší verzí sebe samotných. Tato vášeň prostupuje vším, čeho se dotkne, především jejími návrhy, které posouvají módní standardy každou sezonu dál a dál. Nemůžeme se dočkat, až představíme světu výsledky naší spolupráce."

SniE mek obrazovky 2017 11 10 vA 13 24 39