Jste vůbec první novinář, který navštíví oba zámky. Můžete si fotit, co chcete, ale připravte se na to, že většinu toho nebudete moct nikomu ukázat. Rodina si přeje zachovávat maximální soukromí, upozorňuje mě cestou z letiště PR manažerka Chanelu. Nejedeme ani do butiku, ani na přehlídku, ani do Grasse, kde se míchají parfémy. Jsme v Bordeaux, kraji proslaveném vínem. Je tu na každém metru − v obchodech, na billboardech, nemluvě o nekonečných zelených pásech vinic, které se táhnou z kopce na kopec. Cílem jsou právě vinice, jedna v Saint-Émilion a druhá na protějším břehu řeky v Margaux. Co mají společného s nejslavnějším módním domem?

V polovině 90. let je koupili bratři Alan a Gerard Wertheimerové, vnuci spoluzakladatele Chanelu a jeho dnešní vlastníci, kteří nejenže sdílí vášeň pro módní byznys, ale taky pro koně, jezdectví, závody a v neposlední řadě pro víno. To nejlepší. Jak jinak. Vše, co se byť jen okrajově týká módního domu, musí být perfektní. Polovičatost se tady nenosí. Zanechat ten nejlepší dojem, záplavu pozitivních emocí, vyvolat touhu tak silnou, že si prostě nemůžete pomoct.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.