Nedávno jsem absolvoval poučnou diskusi o oblékání, včetně dnes tak populárního tématu šití "na míru". Většina přítomných se v minulosti rozhodla pořídit si garderobu jinak než prostou návštěvou značkového obchodu a výběrem nabízeného sortimentu z ramínek a regálů. Pánové proto podle svého vyjádření disponovali pestrými zkušenostmi s různými verzemi a úrovní české interpretace "made to measure" a "bespoke".

Z našeho rozhovoru vyplynulo, že bez ohledu na množství dostupných informací je pro muže toužící po osobitém šatníku stále poněkud komplikované zorientovat se v nabízených formách šití individualizovaných oděvů. Navíc marketing je mocný nástroj a webové prezentace jsou mnohdy v rozporu s realitou. Jak jsme si v průběhu onoho večera vysvětlili, nikdo z diskutujících, navzdory svému původnímu přesvědčení, neokusil zakázkovou krejčovinu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se