Nedávno jsem absolvoval poučnou diskusi o oblékání, včetně dnes tak populárního tématu šití "na míru". Většina přítomných se v minulosti rozhodla pořídit si garderobu jinak než prostou návštěvou značkového obchodu a výběrem nabízeného sortimentu z ramínek a regálů. Pánové proto podle svého vyjádření disponovali pestrými zkušenostmi s různými verzemi a úrovní české interpretace "made to measure" a "bespoke".

Z našeho rozhovoru vyplynulo, že bez ohledu na množství dostupných informací je pro muže toužící po osobitém šatníku stále poněkud komplikované zorientovat se v nabízených formách šití individualizovaných oděvů. Navíc marketing je mocný nástroj a webové prezentace jsou mnohdy v rozporu s realitou. Jak jsme si v průběhu onoho večera vysvětlili, nikdo z diskutujících, navzdory svému původnímu přesvědčení, neokusil zakázkovou krejčovinu.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.