"Z 84 procent mě sledují ženy, nejsilnější skupina je 18 až 25 let, pak od 25 do 35 let. Z USA, Německa, Česka, Anglie a Itálie," chrlí ze sebe jednadvacetiletá blogerka, která od dvanácti let studuje v Německu. Momentálně mezinárodní obchod v Drážďanech.

Vždycky se zajímala o módu, a tak si před čtyřmi lety založila blog Voguehaus. "Po roce jsem zjistila, že mě to hodně baví a že se tomu chci věnovat naplno, tak jsem si udělala plán, že každý druhý den budu dávat příspěvek na blog a každý den na Instagram." Maminku donutila udělat si fotografický kurz a společně cestují po světě a fotí. Pod Eiffelovkou, na vyhlídce Top of the Rock v New Yorku, na střeše milánské katedrály. Stydlivé Báře přitom nikdy není zcela vidět do tváře.

Kolik času denně strávíte na sociálních sítích?

V průměru je to tak 5 až 6 hodin včetně focení. Musíte napsat článek, vybrat fotky, odpovídat na komentáře, zabere to hodně času.

Vzpomínáte si na svou první instafotku? Jak vypadala?

Ve Starbucksu s kávou a makronkama.

Máte nějaký instagramový vzor?

Sleduju @ohhcouture, což je jedna z nejznámějších německých blogerek s podobným stylem, jako mám já.

Připravuje vás Instagram o soukromí?

Ne. Já sdílím jen to, co chci. Mé fotky jsou stylizované a přesně vím, co chci ukázat.

Jakou nejzajímavější spolupráci vám Instagram přinesl?

Podařilo se mi již spolupracovat s několika mými vysněnými značkami, jako je Cartier nebo Dior. Ráda bych spolupracovala s Dolce & Gabbana.

Jak dobře vás Instagram živí?

Konkrétní čísla neuvádím, ale jsem zcela finančně nezávislá.

S kým byste si udělala selfie snů?

S Coco Chanel nebo Karlem Lagerfeldem. Ten už mě dokonce sleduje na Instagramu.

Počet followerů: 427 tisíc