Síť kadeřnických salonů Klier a mladí kreativci, kteří touží dělat věci po svém, spojili síly a vytvořili výjimečný editorial, v němž se vrací k jednoduchosti, čistotě sdělení a kvalitě.

Reagují tak také na trend, který v důsledku zmíněné přehlcenosti, pozvolna přichází, a tím je pomalost a udržitelnost. Slow food, slow fashion, slow shopping. Go Klier znamená zpomalte, zamyslete se, zjednodušte to. 

Zpomalit by podle autorů měl i spotřební průmysl. Myšlenka je pak o to zajímavější, že s ní příchází právě síť salonů Klier, které se většinou nacházejí v nákupních centrech. Z toho mimo jiné vyplývá, že tahle kampaň není určena jen  pro úzkou skupinu módních nadšenců, ale pro širokou veřejnost.

"Vlasy máme na sobě pořád, nejde je převléknout, ani tak snadno změnit. A právě v Čechách nejsme zvyklí o vlasy adekvátně pečovat. K čemu vám bude nový svetřík, když při prvním pohledu každý uvidí zplihlé vlasy bez střihu, barvy a života. Vlasy jsou korunou krásy a vypovídají o nás mnohem více, než uniformní tričko nadnárodní značky,” dodává Marie Jarschelová, kadeřnice ze salonu KLIER, která vytvořila účesy, jenž jsou prezentované v Go Klier.

 

 

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.