Když před deseti lety vstoupila Victoria Beckhamová rovnýma nohama do módního průmyslu, nikdo jí neprorokoval, že se ze špatné zpěvačky stane velmi úspěšná módní návrhářka. Po negativních recenzích módní policie na její vlastní šatník byla změna kariéry velkým krokem do neznáma. Řada celebrit před i po ní v módním byznysu pohořela. Ve chvílích největší slávy to dotáhly maximálně na pár kolekcí ve vybraných obchodních domech nebo e-shopech. Ambiciózní Victoria se však nenechala odradit a sázka na jednu kartu se jí nakonec vyplatila.

Zkušenosti s módou již měla − v roce 2000 se objevila v roli modelky pro návrhářku Marii Grachvogelovou, následovaly smlouvy se značkami jako Marc Jacobs, Dolce & Gabbana, Rocawear nebo Emporio Armani. Založit si vlastní značku je však zcela jiný příběh než být pouhou tváří z reklamních fotek.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.