Tajemná zahrada s jezírkem porostlým lekníny, v nichž něžně leží dívka, štěně trojhlavého psa Kerbera, které hlídá vaše mokasíny, nebo rytíř oblečený ve zlatém brnění s nejnovějším modelem tašky ležérně hozeným přes rameno. Snový pohádkový svět, který je součástí reklamní identity proslulého italského módního domu Gucci, vytvořil třiadvacetiletý španělský umělec Ignasi Monreal. Inspirovaný řeckou mytologií, středověkou mystikou i slavnými obrazy vkládá ikonické produkty značky i novinky na trhu do kouzelných zasněných prostředí. Momentálně zdobí jeho monumentální digitálně vytvořené malby inspirované van Eyckovým Portrétem Arnolfiniových nebo Zahradou pozemských rozkoší Hieronyma Bosche domy v New Yorku, Miláně a Hongkongu v rámci kampaně Gucci pro jaro/léto 2018.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.