Tajemná zahrada s jezírkem porostlým lekníny, v nichž něžně leží dívka, štěně trojhlavého psa Kerbera, které hlídá vaše mokasíny, nebo rytíř oblečený ve zlatém brnění s nejnovějším modelem tašky ležérně hozeným přes rameno. Snový pohádkový svět, který je součástí reklamní identity proslulého italského módního domu Gucci, vytvořil třiadvacetiletý španělský umělec Ignasi Monreal. Inspirovaný řeckou mytologií, středověkou mystikou i slavnými obrazy vkládá ikonické produkty značky i novinky na trhu do kouzelných zasněných prostředí. Momentálně zdobí jeho monumentální digitálně vytvořené malby inspirované van Eyckovým Portrétem Arnolfiniových nebo Zahradou pozemských rozkoší Hieronyma Bosche domy v New Yorku, Miláně a Hongkongu v rámci kampaně Gucci pro jaro/léto 2018.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se