Daniela Peštová se ve světě modelingu objevuje od svých 19 let. Její půvabnou tvář i pevné tělo známe z obálek prestižních časopisů, pracovala také pro značky Dior, Armani, Givenchy, L'Oréal a mnoho dalších. Nová kampaň pro značku Tous zahrnuje video a fotografie zachycující jeden den ze života modelky, která svou ženskostí, elegancí i úspěchem odráží temperament španělské značky, jejíž historie se začala psát už v roce 1920.

 

Vše začalo v malém hodinářském obchůdku patřícímu rodině Tous ve městě Manresa nedaleko Barcelony. Do šperkařského podnikání se však rodina zapojila plně až v roce 1965, kdy se syn majitele Salvador Tous Ponsa oženil s půvabnou Rosou Oriol Portovou, která začala postupně tvořit originální šperky na žádost klientů. Šlo ji to tak dobře, že v 80. letech založila samostatnou šperkařskou značku Tous, kterou dnes vede čtvrtá generace rodiny. Dostupné šperky s nádechem mladosti a hravosti můžete najít na více než 500 prodejních místech ve 40 zemích světa.