Ostře sledované Met Gala a vzácný šperk, na který si dělá zálusk osm sexy lupiček. Taková je v kostce premisa filmu Debbie a její parťačky (Ocean's 8), jež je ženskou obdobou snímku Dannyho parťáci (Ocean's 12). Hlavní roli si tu kromě Sandry Bullockové, Cate Blanchettové, Anne Hathawayové či Rihany zahrál i unikátní náhrdelník z dílen Cartier, jehož příběh sahá hluboko do historie klenotnického domu.

Diamantový náhrdelník nese ve snímku název Toussaint, jenž je přímým odkazem na Jeanne Toussaintovou, kreativní ředitelku domu. Dceru z rodiny výrobců krajek, jež na sebe v pařížské vyšší společnosti poutala pozornost svými originálními dekoracemi kabelek a šatů, si za svou nástupkyni na začátku 30. let vybral sám Louis Cartier.

Toussaintová se proslavila nejen novým, hravějším pojetím dámských ozdob, ale i odvážnou povahou. Během nacistické okupace ve výloze Cartier nechala například vystavit drahými kameny zdobeného kohouta - symbol Francie - zavřeného ve zlaté kleci. Kvůli tomuto kousku ji vyslýchalo i gestapo a legenda praví, že byla propuštěna až po intervenci své dobré známé Gabrielle Chanel. Toussaintová do kolekcí značky přinesla dnes již klasický motiv pantera a dobový tisk ji označoval za "Coco Chanel klenotnictví". Pro Cartier pracovala až do roku 1970 a o šest let později zemřela.

Inspirace Indií

Při tvorbě šperků pro pařížskou značku ráda inspirovala stylem klenotů indických maharádžů. Jeden z nich se stal i předobrazem pro filmový náhrdelník nesoucí právě její jméno. V roce 1931 navrhl Jacques Cartier majestátní náhrdelník pro maharádžu indického státu Nawanagar. Tehdy byl označován za "nejkrásnější šperk z barevných kamenů na světě" a jeho ústředním kamenem byl modrobílý diamant o váze 136,25 karátu. Náhrdelník se bohužel ve své původní podobě nedochoval, ale v archivu značky se našly četné nákresy a črty, jež umožnily současným klenotníkům vytvořit náhrdelník podle tohoto vzoru. 

Pro potřeby natáčení byl náhrdelník místo pravých diamantů vyroben z čirých přírodních zirkonů a bílého zlata. Protože původní šperk byl určen pro muže, musely být  jeho proporce zmenšeny o 15 až 20 procent. Jeho výrobu musely mistři zlatníci zvládnout za pouhých osm týdnů.