Své první šaty ušila v patnácti letech. Technicky prý byly nedokonalé, ale vcelku slušivé. Dnes je Zuzana Kubíčková jednou z nejúspěšnějších českých návrhářek. Její kolekce nesou v jemných, precizně zpracovaných materiálech otisk francouzského šarmu i výrazné ženskosti. Pokud byste si chtěli vyzkoušet kousky z její nové značky Pop, od 13. července do 16. srpna zajděte do pražské kavárny Cafe~Cafe v Rytířské ulici.

Zuzana tam totiž připravila letní pop-up nové oděvní linie, kterou poprvé představila na březnovém Mercedes-Benz Prague Fashion Week a od té doby do ní přirozeně přibývají nové modely. „Pop je vlastně zúročením zkušeností získaných z mé každodenní práce se zákaznicemi. Chci, aby ženy nosily šaty, které tvoříme, a proto se snažím nabídnout kvalitní a současně dostupný dámský šatník. Výroba v malých sériích umožní příznivější ceny a nadčasové, klasické střihy zase šanci na delší životnost oděvů,“ říká návrhářka, která kromě letního pop-upu připravuje novou kolekci, která bude mít premiéru na zářijovém Fashion Weeku a podle jejích slov bude plná třpytu. Zuzana nám prozradila, jak vznikají její nové kolekce a které kousky vlastní výroby jsou její nejoblíbenější. 

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.