Tiffany & Co.
Sváteční přípravy jsou v plném proudu. Pečou se perníčky, ladí koledy a chladí přípitky. Naším průvodcem po tyrkysově modrém světě, tentokrát s nádechem sci-fi, je ikonický stříbrný kloubový panáček, kterého za výlohou Tiffanyho poprvé v 60. letech představil návrhář Gene Moore. Jeho nejkrásnější výlohy i ty další z dílny kreativního týmu Tiffany vyšly letos v knize Windows at Tiffany & Co.
Louis Vuitton
V hlavní roli vánoční strom! Avšak netradičně ve všech jeho podobách. Fantaskní scenerie butiku Louis Vuitton tvoří třeba bonsaj, juka, kaktus nebo kokosová palma, všechny bohatě zdobené dekoracemi, které odrážejí tradice a zvyklosti z různých koutů světa. Na jednom místě se tak potká piñata se sladkostmi, japonská mávající kočka Maneki Neko, která přináší štěstí, nebo croissant. Ať žije rozmanitost!
Hermès
Tématem pařížské značky Hermès pro rok 2018 je hravost. A volné hrací pole dostal při vytváření výloh na Madison Avenue i multimediální umělec Don Porcella, který proslul hlavně svými groteskními sochami z barevných drátových čistítek na dýmky. Vzpomínky na dětství na Coney Islandu, kde si mohou hrát i dospělí, ho inspirovaly k vytvoření malebné minigolfové krajiny plné křiklavých kolotočů, roztomilých jezírek i bezostyšně podivných postaviček.