Značka Pop, jejíž název vychází se slova „populární“ nabízí oblíbené modely z návrhářčiny dílny – střihy, které se osvědčily jí samotné během let praxe, a které u ní často poptávají zákaznice. Současně také Pop odkazuje na pop-up story, které Kubíčková otevírá na nejrůznějších místech. Třeba v kavárně CafeCafe, v centru Chodov či v salonu Stolen. Trvale je značka k dostání v návrhářčině vinohradském showroomu a v brněnském Object concept store.

Na loni uvedený praktický základ ve formě malých černých šatů, pouzdrových sukní, průsvitných topů, cigaretových kalhot či trenčkotu navazuje letošní o poznání uvolněnější kolekce. Rozevláté siluety rovných kalhot s vysokým pasem, plisovaných sukní či univerzálního kabátku doplňují upravené střihy z předešlé řady. Šaty a sukně mají nyní prodlouženou délku, mikiny a topy nové materiály. Kolekce čítá dvacet pět modelů, a přestože je ležérnější a mladistvější, drží se základní myšlenky poskytnout netrendový základ šatníku, který může sloužit po mnoho let. Jednotlivé kusy kolekce se přitom dají libovolně kombinovat. Barevnost kolekce podtrhuje myšlenku nadčasovosti, snadné nositelnosti a variability – pohybuje se na jemné paletě pudrových až meruňkových odstínů v kombinaci se zelenou a tmavě modrou.

Kolekci nafotila fotografka Anna Mrázek Kovačič v hotelu The Emerald a je k dostání online na www.zuzanakubickova.com a na všech aktuálních prodejních místech značky, mezi které patří kromě showroomu Zuzany Kubíčkové také Deelive design store, Showroom Luciela Taschen a Object concept store.