Náušnice ze zlaté kůže od Benu Made, lněné utěrky s autorským potiskem od In August Company nebo dětské oblečení Wild Moon z organické bavlny. Mikropodniků neboli firem, které zaměstnávají méně než deset zaměstnanců, v Česku každým rokem přibývá. Donedávna fungovaly převážně on-line, v několika málo vybraných partnerských buticích nebo na oblíbených designových tržištích pořádaných párkrát do roka. V květnu ale Praha přivítala nový prostor s názvem Shop Up Stories. Jeho cílem je poskytnout prodejní zázemí mladým kreativním podnikatelům, kteří by si kamennou prodejnu v atraktivní lokalitě hlavního města jinak nemohli dovolit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se