Podzimní vydání Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku skončilo. Nabídlo dosud nejvyšší počet desingérů (21) i nejdelší přehlídkové molo v karlínské Fashion Temple, který na jednu přehlídku pojmul až 550 diváků. Organizátoři už spřádají plány na březnové pokračování. "Do budoucna je pro nás velkým tématem udržitelná móda, jejíž podporu v této edici symbolicky odstartovala značka ODIVI a návrhář Adam Kost. V rámci dalších ročníků budeme také pokračovat s novým systémem prodeje vstupenek po jednotlivých přehlídkových blocích, díky němuž se na každou přehlídku dostalo více fanoušků daného designéra či značky," řekl Lukáš Loskot, ředitel MBPFW.

Co nás na tom letošním nejvíce zaujalo?

Móda je sen

Martin Kohout se rozhodl vsadit na snovou romantiku. Samouk, který v minulosti na fashion weeku vyhrál talentovou soutěž, ve svých kolekcích čerpá z výtvarného, filmového i literárního umění. Tentokrát byl leitmotivem jeho oděvů (viz titulní fotka) osud Macbetha a dramatické emoce, jako je žárlivost, pomstychtivost a touha. Ty se zrcadlí v objemných sukních a šatech s balonovými rukávy, ale také v latexovém plášti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se