Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum, která zastupuje Rolex v Česku, se rozhlédla kolem sebe a spokojeně pronesla: “Design tohoto místa je nadčasový. A jsem hrdá, že patří mezi čtyři butiky v Evropě, které mají takto moderní prostředí.”

Praha se v úterý stala vedle Berlína, Paříže a Londýna stala další metropolí, v níž Rolex otevřel velkolepý butik. Má 160 metrů čtverečních, u vchodu vás uvítá smaragdovou vodní stěnou, jinak převládají textury z hnědého ořechového dřeva s kamenem béžové barvy.

Hlavní dominantou je dvoutunový lustr od společnosti Lasvit, který nese název Světlo a čas a vznikl na míru pouze pro toto místo. Skládá se z 612 ručně vybroušených křišťálových prizmat, jakýchsi světelných hranolů, které osvětlují vystavené hodinky. “Každý rok děláme 250 až 300 projektů a vyhodnocujeme si, na které jsme nejvíce hrdí. Na tento jsme hrdí obrovsky - nejen kvůli naší plastice, ale i proto, pro koho je určený a jací lidé za Carollinem i Rolexem stojí,” prohlásil při otevření Leon Jakimič, majitel Lasvitu. A Kotvalová spokojeně přidala: "Lustr je přenádherný."

Mimo unikátního osvětlení zaujme v interiéru i obraz Prahy, který odráží umístění butiku v centru historického města. Nechybí všudypřítomná korunka, ikonické logo společnosti, a samozřejmě to nejdůležitější - nejnovější modely značky, která se drží mezi hodinářskými společnostmi jako ta nejhodnotnější.

“Vždycky jsme si s ní přáli spolupracovat. Bylo to naším snem už v roce 2002, kdy jsme se rozhodli jít cestou prodeje hodinek,” řekla Kotvalová. O dva roky později se tak skutečně stalo a v roce 2012 se poprvé otevřel butik Rolex. Nyní se vrátil v moderním hávu.