Návrháři mohou tak návštěvníkům prezentovat kolekci FW20 formou see-now-buy-now, nebo si zvolit tradiční model a uvést kolekci SS21.

"Rozhodnutí, s jakou kolekcí se chtějí na zářijové edici návrháři prezentovat, necháváme tentokrát zcela na jejich uvážení, prohlásil Lukáš Loskot, ředitel MBPFW. "Chceme lokální návrháře, jejich tvorbu a módní průmysl maximálně podpořit. Naším cílem je zachovat původní skladbu programu, a tu doplnit i o další nové prezentace."

Dle plánu zůstane koncept dvou přehlídkových stagí, Mercedes-Benz stage a Zalando stage, stejně jako soutěže pro začínající módní návrháře Van Graaf Junior Talent. Stejná bude i lokace, tedy klášter sv. Gabriela na pražském Smíchově.

Kompletní program bude zveřejněn na webových stránkách akce nejpozději do konce června 2020. Prodej vstupenek na zářijovou edici bude spuštěn v červnu 2020.